Etusivu » Tiedotteet » Media » A-lehdet panostaa digiliiketoimintaan SalesLab- ja InnovationLab-toiminnoilla

A-lehdet Oy

A-lehdet panostaa digiliiketoimintaan SalesLab- ja InnovationLab-toiminnoilla

Julkaistu: 24.05.2013 klo 11:21
Julkaisija: A-lehdet Oy

A-lehdet-konserni lisää panostuksiaan digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen ja kaupallistamiseen uusilla InnovationLab- ja SalesLab-toiminnoillaan.

”Asiakkaidemme kiinnostus jo uudistettuja ja tulevia digitaalisia palveluitamme kohtaan on ollut vahvaa. Media-asiakkaat haluavat siirtyä yksittäisistä kampanjoista pitempiaikaisiin kumppanuuksiin ja yrityksen omiin tavoitteisiin räätälöityihin tuloksellisiin ratkaisuihin.  Vastaamme tähän tarpeeseen luomalla osaksi A-lehtien mediamyyntiä uusien mediaratkaisujen myyntiin keskittyvän SalesLab-toiminnon, joka yhdistää A-lehtien vahvan sisältöosaamisen innovatiivisiin uusiin mainosmuotoihin.

"Digiratkaisujen kehittämistä vauhditamme uudella InnovationLab-toiminnolla", kertoo A-lehtien digitaalisista toiminnoista vastaava johtaja Petri Pekki. "Näiden lisäpanostusten myötä A-lehdet kykenee tarjoamaan entistä toimivampia ja paremmin mitattavia mediaratkaisuja asiakkailleen", jatkaa Pekki.

InnovationLab-toiminnon johtajaksi on nimitetty A-lehtien digimediasta Janne Muurinen. SalesLabin vetäjän rekrytointia olemme käynnistämässä. Yhdessä nämä kaksi toimintoa muodostavat A-lehdet Oy:n digimediayksikön rungon. Molempien toimintojen vetäjät raportoivat A-lehtien digitaalisesta liiketoiminnasta vastaavalle johtajalle Petri Pekille.

Uusi organisaatio tulee voimaan 1.6.2013.

Lisätiedot: A-lehdet Oy, johtaja Petri Pekki, p. 0400 768 801

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja A-kustannus Oy. Konsernin liikevaihto on lähes 100 miljoonaa euroa. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, noin 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä verkkopalvelua.