Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » XO-VENEIDEN YKSINMYYNTIOIKEUS SUOMESSA BIKE & BOAT WORLDILLE

Oy Otto Brandt Ab

XO-VENEIDEN YKSINMYYNTIOIKEUS SUOMESSA BIKE & BOAT WORLDILLE

Julkaistu: 14.11.2013 klo 12:00
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Otto Brandt -konserniin kuuluva BIKE WORLD Oy laajentaa tarjontaansa venemarkkinoilla ja siirtyy yksinoikeudella XO Boats Oy:n jälleenmyyjäksi Suomessa 22.11.2013 alkaen. Samalla BIKE WORLD ja Telva Marine vaihtavat yhteiseksi markkinointinimekseen BIKE & BOAT WORLD.

Telva Marine jatkaa Lauttasaaressa uudella BOAT WORLD -nimellä ja XO-veneiden Helsingin myyntipisteenä. XO-veneitä saa joulukuusta eteenpäin myös Turun ja Tampereen BIKE & BOAT WORLD -liikkeistä. XO-veneiden edustuksen avulla Suomen johtava moottoripyörä-, mönkijä- ja venetalo pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä laajemman valikoiman motorisoituja vapaa-ajantuotteita. BIKE & BOAT WORLD tarjoaa asiakkaille myös hyviä mahdollisuuksia tuotteiden vaihtokauppaan. Kun veneitä voidaan vaihtaa moottoripyöriin, mönkijöihin, mopoihin – ja toisin päin, käy tuotteesta tai harrastuksesta toiseen siirtyminen kätevästi.

XO 240

TIIVISTELMÄ

• BIKE WORLD Oy ja Telva Marine Oy ottavat uuden yhteisen markkinointinimen BIKE & BOAT WORLD
  • Verkosta BIKE & BOAT WORLD löytyvät www.bikeworld.fi ja www.boatworld.fi -osoitteista.
  • BIKE & BOAT WORLD aloittaa XO-veneiden edustuksen yksinoikeudella Suomessa 22.11.2013.
  • Yhteistyön kunniaksi järjestetään koko XO-malliston koeajotapahtuma BOAT WORLD-liikkeen läheisyydessä, HSK:n laiturilla, 22.-23.11.2013, osoitteessa Vattuniemen Puistotie 1, 00210 Helsinki.

SITEERAUKSET

"Yhteistyö XO Boats Oy:n kanssa avaa meille paljon mahdollisuuksia. Olemme kaivanneet valikoimaamme mielenkiintoista ja puhuttelevaa venettä High end / Performance -kategoriaan. XO-veneet tarjoavat huikean mahdollisuuden edelleen kasvattaa vapaa-ajan tuotteidemme valikoimaa sekä kehittää palvelujamme. Tällä saamme varmasti rätinää moottoripyörä- ja venebisnekseen!”

TJ, Mika Kouki, BIKE & BOAT WORLD

”Yhteistyö BIKE & BOAT WORLDIN kanssa avaa XO-veneille hienot näkymät jo ensikaudelle. Yrityksen pitkäjänteinen työskentelytapa Suomen markkinoilla varmistaa XO Boats Oy:lle luotettavan ja tunnetun yhteistyökumppanin. Kuluva kausi osoitti selvästi, että XO-veneiden ylivoimaiset ajo-ominaisuudet herättävät suurta mielenkiintoa niin Suomessa kuin Euroopassakin. XO-veneiden selvästi kasvava kysyntä uusien mallien vauhdittamana vaatii myös tehokkaan yhteistyökumppanin. BIKE & BOAT WORLD pystyy helposti tarjoamaan sekä täyttämään XO Boats Oy:n vaatimat puitteet ja vaatimukset. Valintamme oli näin ollen luonteva”

TJ, Henrik Thelen, XO Boats Oy

XO-KOEAJOTAPAHTUMA BOAT WORLDISSA YHTEISTYÖN KUNNIAKSI 22-23.11.2013