Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Vietä elämykselliset pikkujoulut

Vietä elämykselliset pikkujoulut

Julkaistu: 19.11.2015 klo 16:45
Julkaisija: Flamingo Spa

Kiinnostaisiko rentouttava kylpyläkokemus, hyvä ruoka ja viihdyttävä show?

”Huomasimme, että ihmiset kaipaavat hyvää oloa kiireisen työviikon pääteeksi, joten kehitimme Feel Good Friday elämyskonseptin asiakkaillemme. Missä muualla voit rentoutua +37 asteisessa altaassa nauttien virkistävää juomaa ja nauttien hyvästä Showsta?” Flamingo Span Toimitusjohtaja Katri Lepomäki kysyy.

Vaihtelevia artisteja ja DJ - joka perjantai

Talven Feel Good Friday ohjelmistossa on luvassa mm. piristävä Jukka K. tähtishow, upean Elisa Järvelän viuluesitys ja Etnica tanssiryhmän erilaisia energisiä esityksiä. Paikan päällä on myös viihdyttävä DJ luomassa perjantaitunnelmaa.

Voit myös lisätä iltaan ripauksen luksusta ja tilata itsellesi pinkin limusiinikuljetuksen!

Feel Good Fridayt järjestetään joka perjantai klo 18 alkaen Flamingo K20 Spassa. Sisäänpääsyliput 29 €/henkilö. Pikkujouluperjantaisin 20.11., 27.11. ja 4.12. K20 Spassa on pidennetty aukioloaika klo 23.00 asti! Paikan päälle voi tulla ilman varausta tai halutessaan isommalle seurueelle varata palvelut etukäteen.

Lisätietoja antaa Katri Lepomäki, 020 7785 261, katri.lepomaki@flamingospa.fi

Flamingo Spa on pääkaupunkiseudun suurin rentoutumiskeidas, vain 35 minuutin päässä keskustasta! Meiltä löytyy vauhdikas Vesipuisto, lasten sisäseikkailupuisto Naurusaari, K20 aikuisten Spa, Flamingo Beauty kauneushoitola ja yli kolmekymmentä ylellistä hoitohuonetta. www.flamingospa.fi
Flamingo Spa - meillä hyvän olon saa!