Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Venäläinen hyppää digiloikkaa – Palaako venäläismatkailijoiden kulutus enää entiselleen?

Kaupan liitto

Kutsu.
Julkaistu: 29.09.2015 klo 12:11
Julkaisija: Kaupan liitto

Kaupan liiton tuoreen selvityksen mukaan venäläisten kulutus Suomessa voi jopa puolittua viime vuodesta eikä paluuta entiseen näytä olevan. Mitä voimme tehdä?

Tiedotustilaisuudessa tiistaina 6.10. kello 10.30 julkistetaan venäläisten kulutusta ja matkailua Suomessa kartoittanut selvitys sekä kerrotaan, miten matkailu ja rahankäyttö ovat muuttuneet. Selvitystä varten Tutkimus- ja Analysointikeskus TAK Oy on haastatellut tammi-elokuussa 6 725 venäläismatkailijaa.

Paikalla ovat Kaupan liiton pääekonomisti Jaana Kurjenoja ja toimitusjohtaja Juhani Pekkala.

Aika: tiistaina 6.10. kello 10.30

Paikka: Sali 209, Helsingin Messukeskus, kongressisiipi

Lehdistön edustajat ovat tervetulleita myös kaupan alan Kauppa 2016 -suurtapahtumaan, joka tarjoaa näkymän, mihin murroksessa oleva kaupan ala on menossa.

Kaupan kansainvälisiä trendejä, tulevaisuuden näkymiä ja digistrategioita valottavat muun muassa johtajaSimon Russell John Lewis -tavaratalosta sekä Pippa Goodman Future Foundationista.

Tutustu tästä koko Kauppa 2016 -tapahtuman ohjelmaan

Ilmoittautumiset:

henna-katriina.tuominen(at)kauppa.fi

Lisätiedot:

Tiedottaja Henna-Katriina Tuominen, henna-katriina.tuominen(at)kauppa.fi, p. (09) 1728 5133

Viestintäjohtaja Pia Pere-Vanhanen, pia.pere-vanhanen(at)kauppa.fi, p. (09) 1728 5129

Tervetuloa!

Kaupan liitto

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Kauppa työllistää noin 300 000 henkilöä Suomessa. Kaupan liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. www.kauppa.fi