Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Uudistunut Scandic Park -hotelli palkittiin

Uudistunut Scandic Park -hotelli palkittiin

Julkaistu: 13.04.2016 klo 13:14
Julkaisija: Scandic Hotels

Scandic Park Helsinki on palkittu vuoden hotellina Scandicin vuosittaisessa Scandic President’s Awards -gaalassa. Hotelli sai tunnustusta onnistuneesti läpiviedyn remontin ja sen jälkeisen hotellin uudelleenlanseerauksen vuoksi. Vuosittaiset Scandic President’s Awards -palkinnot jaettiin Scandicin johdon kokouksessa Tukholmassa.

”Olemme erittäin iloisia ja otettuja Scandic Park Helsingin saamasta Vuoden hotelli -tunnustuksesta, joka on koko henkilökuntamme ansiota. Lähes kaksi vuotta kestänyt hotellin uudistaminen ja lanseeraus uudella nimellä on ollut suuri, mutta onnistunut ponnistus. Hotelli on ollut toiminnassa koko remontin ajan, ja asiakastyytyväisyytemme on noussut uudistuksen jälkeen”, kertoo Scandic Parkin hotellinjohtaja Kari Kurppa.

Vuosi 2015 on ollut erittäin onnistunut vuosi Scandicille. Siksi Scandic haluaa palkita henkilöstöään onnistumisista Scandic President’s Awards -palkinnoilla. Palkintojen saajat julkistettiin maanantai-iltana Scandicin johdon vuosittaisessa kokouksessa.  ”Nällä palkinnoilla haluamme antaa tunnustusta hotellien johtajille ja työntekijöille, jotka ovat tehneet erinomaista työtä. Palkinnot ovat tuovat inspiraatiota päivittäiseen toimintaamme ja henkilökohtaiseen kehittymiseen, sanoo Frank Fiskers, Scandicin konserni- ja toimitusjohtaja.

Palkintoja jaettiin kahdeksassa kategoriassa, jotka edustavat Scandicin toiminnan tärkeitä osa-alueita. Kategorioiden voittaja olivat:

• Vuoden hotelli - Scandic Park Helsinki
  • Vuoden vastuullisin hotelli (CSR) - Scandic Potsdamer Platz (Saksa)
  • Asiakaspalvelupalkinto - Scandic Nidelven (Norja)
  • Vuoden taistelija -palkinto - Kirsten Glente, Scandic Palace Hotel (Tanska)
  • Kaupallinen palkinto - Tanja Andresen (Tanska)
  • Vuoden hotellinjohtaja - Jesper Henryson (Ruotsi)
  • Vuoden tiiminjäsen - Ana Almeida, Scandic Helsfyrin kokki (Norja)
  • Erikoispalkinto - Scandic Norjan johtoryhmä

Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Scandic Hotels Oy, puh.+358 40 563 7049, kati.puukko@scandichotels.com

www.scandichotels.fi

Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on 230 hotellia ja lähes 42 000 hotellihuonetta seitsemässä maassa. Tavoitteenamme on asiakkaidemme viihtyminen, tulivatpa he meille majoittumaan, tapaamaan ystäviä tai tekemään töitä. Pohjoismaiden vihreimpänä hotelliketjuna keskitymme aina myös ympäristöön ja sosiaaliseen vastuuseen.