Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Uudistunut Grill It! Summer Terrace

Uudistunut Grill It! Summer Terrace

Julkaistu: 06.07.2011 klo 11:12
Julkaisija: Radisson Blu

Terassikansan ykkösolohuone löytyy Helsingin Kampista Radisson Blu Royal Hotellin isolta etupihalta. Uudistettu Grill it! Terrace on laajentunut satapaikkaiseksi nautiskelukeitaaksi sohvaryhmineen ja riippukeinuineen. Viihtyisälle terassille on helppo piipahtaa työpäivän jälkeen tai tulla oleskelemaan beachin päätteeksi. Vilvoittavien juomien lisäksi terassilla on oma kattava menu alku-, pää- ja jälkiruokineen. "Täältä saat myös kaupungin parhaat martinit" vinkkaa hotellinjohtaja Inari Lehtinen.

Aika ei tule varmasti pitkäksi, sillä terassilta löytyy myös puttaustausgreeni! Trubaduurit viihdyttävät terassikansaa torstaisin ja DJ soittaa kovimpia ysärihittejä perjantaisin ja sunnuntaisin.

Terassi on avoinna joka päivä klo 11.30 - 22.00, trubaduuri torstaisin klo 17 - 20, Pe DJ klo 16 - 21 ja su DJ klo 15 -20. Osoite: Grill it!, Runeberginkatu 2, Helsinki.

Lisätietoja: Inari Lehtinen, hotellinjohtaja, inari.lehtinen@radissonblu.com

Radisson Blu Hotels & Resorts on Euroopan suurin täyden palvelun hotelliketju, joka toimii maailmanlaajuisesti yli 60 maassa. Suomessa on seitsemän Radisson Blu Hotellia; kolme Helsingissä ja yksi Espoossa, Oulussa, Turussa ja Vaasassa. Suomessa hotellien liiketoiminnasta vastaa S-ryhmä. Radisson Blu Hotelleissa yhdistyvät tyylikäs ja nykyaikainen lähestymistapa muotoiluun sekä innovatiivinen ajattelutapa, joka on suunniteltu vastaamaan vaativimmankin asiakkaan palvelutarpeisiin. Lupaamme asiakkaillemme 100% asiakastyytyväisyystakuun. Lisätietoja www.radissonblu.fi