Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » TUI Nordic valitsi uudeksi mainostoimistokseen Forsman & Bodenforsin

Finnmatkat

TUI Nordic valitsi uudeksi mainostoimistokseen Forsman & Bodenforsin

Julkaistu: 02.10.2015 klo 11:20
Julkaisija: Finnmatkat

TUI Nordic, johon Finnmatkat kuuluu, vahvistaa asemiaan pohjoismaisella tasolla. Uusi mainostoimisto on maineikas Forsman & Bodenfors.

Syvä ymmärrys Pohjoismaiden markkinoista, digitaalinen asiantuntemus ja kokemus matkailualalta olivat keskeisiä tekijöitä, joiden perusteella Pohjoismaiden suurin matkanjärjestäjä TUI Nordic valitsi Forsman & Bodenforsin uudeksi mainostoimistokseen.

– Tuntuu todella hienolta vahvistaa brändiämme yhteistyössä erään maailman merkittävimmän mainostoimiston kanssa. Näemme Forsman & Bodenforsin vahvana kumppanina, jolla on, kuten meilläkin omassa liiketoiminnassamme, tietoa ja kokemusta työskennellä Pohjoismaiden markkinoilla. Samalla heillä on pitkä kokemus kansainvälisestä yhteistyöstä, sanoo TUI Nordicin markkinointijohtaja Anna Laestadius.

Lisäksi TUI Nordic jatkaa vuosi sitten alkanutta yhteistyötään mediatoimisto Carat Dentsu Aegiksen kanssa.

Forsman & Bodenfors

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.