Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Ti-Ti Nalle saapuu Leppävirran Vesileppis Areenalle

Kuopio-Tahko Markkinointi

Ti-Ti Nalle saapuu Leppävirran Vesileppis Areenalle

Julkaistu: 21.04.2017 klo 13:10
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Huippusuosittu Ti-Ti Nalle konsertoi Leppävirran Vesileppis Areenalla 18.5.2017. Konsertissa ovat mukana rakastetut Ti-Ti Nalle, Tau Nalle, Ti-Ri Vauva, tyttönalle Trioli ja hahmojen luoja Riitta Korpela.

Tunnin mittainen show tarjoaa riemukasta musiikkia ja yhteistouhua nallejen kanssa koko perheelle.

”Konsertti täydentää täydellisesti palveluamme monitoimiareenana. Saamme järjestettyä laadukasta ohjelmaa myös lapsille. Ti-Ti Nalle on ollut suosittu jo omasta nuoruudesta asti, joten on kunnia päästä järjestämään heidän konserttiaan Leppävirralle”, iloitsee Vesileppis Areenan toimitusjohtaja Tatu Säisä.

22 euron hintaisia ennakkolippuja voi ostaa Ticketmasterista ja Vesileppis Areenan keilahallista. Tapahtumapäivänä liput maksavat ovelta ostettuna 25 €. Ovet avataan klo 17:00, konsertti alkaa klo 18:00.

Ti-Ti Nalle tuli alun perin tunnetuksi Pikku Kakkosesta vuonna 1989. Hahmo on seikkaillut sittemmin eri televisiokanavilla, lukuisilla levyillä ja videotallenteilla, menestyskirjoissa ja konserttilavoilla.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

• Tatu Säisä