Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Talvikauden 2016–2017 uutuus - Suorat tilauslennot Sri Lankaan

Finnmatkat

Talvikauden 2016–2017 uutuus - Suorat tilauslennot Sri Lankaan

Julkaistu: 14.12.2015 klo 09:34
Julkaisija: Finnmatkat

Finnmatkat aloittaa ainoana matkanjärjestäjänä suorat lennot Sri Lankaan Dreamliner-lentokoneella. Tarjontaan sisältyvät muun muassa Finnmatkojen yksinoikeudella myymä RIU-hotellikonsepti, Sri Lanka–Malediivit-yhdistelmäloma ja TEMA-kiertomatka.

Suomen suurin matkanjärjestäjä Finnmatkat laajentaa tarjontaansa talvella 2016–2017 Sri Lankalla, jonne lennetään suoralla lennolla Dreamliner-lentokoneella. Matkaan voi lähteä Helsingistä joka toinen viikko joulukuusta huhtikuuhun.

– Sri Lanka on eksoottinen lomakohde, jossa paikallinen elämä on koko ajan lähellä matkailijoita. Upea luonto useine ilmastoalueineen sekä kiinnostavat nähtävyydet tekevät matkakohteesta vieläkin jännittävämmän, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Julia Melnik.

Lisäksi Finnmatkojen asiakkaat voivat yhdistää Sri Lankan matkaansa unelmakohteen Malediivit.

Finnmatkojen suoralla lennolla, omalla Boeing 787 Dreamliner -lentokoneella menomatka kestää hieman yli 9 tuntia ja paluumatka hieman yli 10 tuntia.

TEMA-matkat

Niille, jotka haluavat lomaltaan enemmän, TEMA-matkat tarjoaa 8-päiväisen kiertomatkan Sri Lankan kulttuurikolmion sydämessä, jossa jännittävä historia elää edelleen kuninkaallisten kaupunkien rapistuvissa puutarhoissa ja palatseissa.

Mausteviljelmät ja teeplantaasit seuraavat toisiaan, ja matkailijat pääsevät kohtaamaan vastakohtia täynnä olevan luonnon ja elävän buddhalaisen perinteen. Matkan kohokohtiin lukeutuvat vierailu Pyhän hampaan temppelissä Sigiriyassa, Leijonavuori ja safari Wilpattun kansallispuistossa.

Finnmatkat Sri Lanka talvikaudella 2016-17

• Oma suora lento Helsingistä Boeing 787 Dreamliner -koneella.
  • Lennot, joka toinen viikko Helsingistä, alkaen joulukuussa 2016.
  • Lentoaika menomatkalla 9 tuntia 15 minuuttia, paluumatkalla 10 tuntia 15 minuuttia. Lentoaika yli 3 tuntia lyhyempi reittilentoihin verrattuna.
  • Noin 15 hotellia lounaisrannikolla seitsemässä eri lomakohteessa Negombon ympäristössä ja etelämpänä noin kahden tunnin matkan päässä: Negombo, Waikal, Mt Lavinia, Kalutara, Wadduwa, Beruwala, Hikkaduwa. Uusi moottoritie lyhentää matkustusaikaa etelärannikon suosittuihin merenrantakohteisiin.
  • Hotellivalikoimassa Finnmatkojen yksinoikeudella tarjoama RIU-hotelli RIU Ahungalla, FFFF+
  • Yhdistelmäloma Sri Lanka-Malediivit.
  • TEMA-matkojen Sri Lankan kiertomatka (yhdistettävissä Finnmatkojen lomatarjontaan).

Finnmatkojen Sri Lankan matkat ja TEMA-matkojen kiertomatkat tulevat myyntiin vuoden 2016 alussa.

Kuvia

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik tel.0303 60 358 tai 043 826 6674

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.

Kuvia: