Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Tahkon kehittämiseksi 431 ehdotusta

Tahkon kehittämiseksi 431 ehdotusta

Julkaistu: 05.08.2016 klo 07:49
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Heinäkuun aikana järjestettiin Next Tahko –ideointikilpailu, jossa etsittiin uusia ideoita tulevaisuuden Tahkon kehittämiseen. Kilpailu osoittautui todella suosituksi ja ehdotuksia kertyikin peräti 431 kappaletta.

Ehdotuksia laidasta laitaan

Ehdotuksien laajuus ja määrä yllättivät perusteellisesti.

”Odotimme muutamaa kymmentä ehdotusta, mutta nyt tulikin kymmenkertainen määrä. Joukossa on joitakin odotettuja ehdotuksia, mutta myös erittäin innovatiivisia ja pitkälle tähtääviä ideoita. Ideat haastavat meidän nykyisiä ajatuksia positiivisella tavalla – juuri tätä toivoimme”, iloitsee Kuopio-Tahko Markkinointi Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja PeeÄssän toimialajohtaja Ville Puustinen.

Kaikki ehdotukset eivät olleet Tahkolle uusia.

”Ehdotuksissa on joitakin olemassa oleviakin asioita, kuten golf-kenttä, kylpylä tai Islanninhevosvaellukset.  Näiden kohdalla on selkeästi kyse lisämarkkinoinnin tarpeesta”, toteaa Kuopio-Tahko Markkinointi Oy:n toimitusjohtaja Wille Markkanen.

Nykyisten palveluiden kehittämistä esitettiin myös runsaasti.

”Ajatuksia nykyisten palveluiden edelleen kehittämiseksi tuli jonkin verran. Esimerkiksi Tahkon upeat maasto- ja alamäkipyöräilyn mahdollisuudet on selkeästi huomattu ja pyöräilyyn liittyen tulikin runsaasti ideoita. Hyvä näin, sillä tämä sektori on jo selkeästi ollut kehittämispuheissa valmiiksi ja kilpailu vahvistaa näitä ajatuksia”, summaa Ville Puustinen.

Voittajaehdotuksen päättää raati

Next Tahko –ideakilpailuun tulleet ehdotukset on nyt raadin pohdittavana ja parhaan ehdotuksen tekijä palkitaan majoituspaketilla Tahkolle. Pohdintaan voi kulua pitkäänkin johtuen ehdotusten suuresta määrästä.

Parhaita ideoita tullaan työstämään eteenpäin ja ne huomioidaan parhaillaan tekeillä olevassa Tahko Action Planissa.

Lisätietoja

• Ville Puustinen, Kuopio-Tahko Markkinointi Oy hallituksen puheenjohtaja, p. 044 719 7996
  • Wille Markkanen, Kuopio-Tahko Markkinointi Oy toimitusjohtaja, p. 044 553 7775