Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Suoraa asiakaspalautetta napin painalluksella ravintolakokemuksesta

S-ryhmän ravintolat

Suoraa asiakaspalautetta napin painalluksella ravintolakokemuksesta

Julkaistu: 07.03.2011 klo 09:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

S-Ryhmän ravintolat Amarillo, Buffa ja Helsinkiin 8. maaliskuuta aukeava ravintola Bravuria ottavat HappyOrNot -palvelun käyttöön ensimmäisinä toimialallaan.

S-Ryhmä siirtyy jatkuvaan sähköiseen asiakastyytyväisyysseurantaan uudella palkitulla suomalaisella palvelulla ensimmäisenä ruoka- ja iltaravintoloina koko Euroopassa.

Asiakas voi Amarilloissa ja Buffa-ravintoloissa ympäri Suomen sekä Kampin uudessa Bravuriassa antaa suoraa palautetta ravintolalle kokemuksistaan HappyOrNot-laitteilla. Palvelussa on neljä hymiöpainiketta, joita painamalla voi ottaa kantaa ravintolaelämykseen. HappyOrNot:n käyttöönoton myötä jokaisella ravintolan ruokailijalla on mahdollisuus kertoa mielipiteensä ravintolakokemuksestaan nopeasti, mukavasti ja anonyymisti.

”Asiakkaamme tulevat meille syömään, juomaan ja nauttimaan, joten palautteen antaminen pitää olla helppoa. Laitteen kautta tulevat palautteet mahdollistavat nopean reagoinnin ja voimme kehittää toimintaamme entistä paremmaksi. Meitä kiinnostaa aina mitä asiakas meistä tykkää. Ilman palautetta toimintaa voisi kuvailla erätermein: vaikeaa on pimeässä kalastaa”, kertoo PizzaBuffan kehityspäällikkö Petri Martola.

S-ryhmän ravintolat käyttävät palvelua jatkuvan laadunvalvonnan työkaluna, joka tarjoaa mahdollisuuden nopeaan tiedonsaantiin asiakaspalvelusta, tuotteista, ravintolan viihtyvyydestä tai asiakkaiden mielikuvista ja siihen reagointiin.

Lisätiedot:
Martola Petri, Buffa Kehityspäällikkö, 0107682852, petri.martola@sok.fi, www.buffa.fi

Klaus Klefström, Amarillo ketjupäällikkö, 0107682846, klaus.klefstrom@sok.fi, www.amarillo.fi

Heikki Väänänen, Toimitusjohtaja HappyOrNot Oy, +358 45 652 3668, heikki@happy-or-not.com, www.happyornot.fi