Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Suomalaisopiskelijoiden hyväntekeväisyystempaus: 5000 kilometriä polkupyörällä

Rantapallo

Suomalaisopiskelijoiden hyväntekeväisyystempaus: 5000 kilometriä polkupyörällä

Kutsu.
Julkaistu: 29.04.2013 klo 18:15
Julkaisija: Rantapallo

Cycling Summer 2013: San Franciscosta New Yorkiin pyöräillen

Erikoinen kesätempaus vie Haaga-Helian opiskelijat Laura Kähkösen ja Pippu Ahvenaisen 5 000 kilometrin matkalle rannikolta rannikolle halki koko Pohjois-Amerikan. Matkallaan he keräävät varoja UNICEF:in hyväksi ja tekevät samalla Suomea tunnetuksi. Mukaan pakataan polkupyörien lisäksi vain teltta ja makuupussit - matkan varrelta löytyy toivottavasti paljon uusia tuttavuuksia ja vieraanvarainen vastaanotto kaukaa tulleille matkaajille.

Cycling Summer 2013 -projektin suojelijana toimii ministeri Alexander Stubb. Yleisö voi seurata tyttöjen matkan etenemistä ja lahjoitusten kertymistä Rantapallo-matkailusivuston Cycling Summer 2013 -blogista koko kesän ajan.

Tervetuloa lehdistötilaisuuteen kuulemaan lisää suomalaisopiskelijoiden erikoisesta suunnitelmasta

Päivämäärä: 8.5.2013
Aika: 11.00 - 12.00
Paikka: Haaga-Helian ammattikorkeakoulu, Valopiha (Pajuniityntie 11, 00320 Helsinki)