Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » SOKOS HOTEL HELSINGIN FRANSMANNI JA MEMPHIS BAARI SAIVAT UUDISTETUN ILMEEN - MEMPPARISSA KÄYTÖSSÄ ”SÄHKÖSUUKOT”

S-ryhmän ravintolat

Julkaistu: 07.06.2011 klo 14:48
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Sokos Hotel Helsingin Memphisissä ja Fransmannissa puhaltavat uudet tuulet. Molemmissa ravintoloissa on tehty sisustuksellisia uudistuksia. Memphisin baari on uudistettu ja baarin pöydissä voi ladata puhelimia langattoman Power Kiss –latauspisteen avulla. Fransmannin värimaailma on muutettu raikkaammaksi ja baari on saanut lisää avaruutta. Koko Sokos Hotel Helsingin ravintolamaailma on nyt entistä toimivampi kokonaisuus. Molempien ravintoloiden terasseilla voi nauttia ruokaa ja juomaa aina sään salliessa.

Sokos Hotel Helsingin Memphisin baari on muuttunut uuden värimaailman ansioista lämminhenkisemmäksi, baaritiski on saanut uuden paikan ja baarista löytyy viihtyisiä sohvaryhmiä sekä matalia pöytiä. Uusin tuttavuus on suomalainen innovaatio Power Kiss, joka mahdollistaa matkapuhelinten latauksen pöydissä uuden tekniikan avulla. Kännykkään kiinnitetään baarista saatava plugi ja puhelin asetetaan pöydälle sähköisen renkaan läheisyyteen latautumaan.

”Memphisin baariin on helppo tulla töiden jälkeen viihtymään, pitämään pienimuotoisia palavereja tai aloittelemaan iltaa. Viikonloppuisin Memphisin baarista on helppo siirtyä jatkamaan iltaa Helsinki Clubin puolelle. Baarimme on nuorekkaiden ihmisten viihtyisä olohuone”, kuvailee hotellinjohtaja Hannele Laurila.  Ravintolan laajalta ruokalistalta löytyy vaikutteita ympäri maailman ja suositut burgerit pitävät pintansa nälkäisen kansan suosikkeina. Memphis burger on talon ehdoton klassikko. Vaihtoehtoisesti Fransmanni tarjoaa maalaisranskalaisen keittiön anteja. Listan suosituimpia annoksia ovat pippuripihvi, vuosia klassikon maineessa ollut maksa-annos ja Fransmannin suklaakakku. Hyvällä säällä voi myös ruokailla ulkosalla, sillä molempien ravintoloiden terasseilla on tarjolla koko ruokalistan valikoima.

Talon monipuolisuutta lisää vappuaattona ovensa jälleen avannut Helsinki Club, joka on viime vuodet toiminut tilausravintolana. Helsinki Club on suunnattu 22-30 -vuotiaille ja levylautasella pyörivät tämän päivän hitit. Yksityistilaisuuksia pystyy järjestämään tulevaisuudessakin.  ”Myös Fransmannin Kammari – kabinetti tarjoaa loistavat puitteet pienemmille illanvietoille. Kammariin mahtuu kolmisenkymmentä henkeä ja siellä on vietetty perhejuhlia, illanistujaisia ja pienimuotoisia yritystilaisuuksia. Kabinetti on varsin kohtuuhintainen ja sopii ystäväporukoillekin loistavasti”, vinkkaa Hannele Laurila.

Sokos Hotel Helsingin
MEMPHISIN ja FRANSMANNIN LEHDISTÖETU

Tervetuloa tutustumaan uudistettuihin tiloihimme.
Tarjoamme sinulle ja seuralaisellesi Memphis Burgerit tai Memphis Salaatit. Vaihtoehtoisesti voit ruokailla Fransmannissa ja nauttia Broileriruukun tai Fransmannin salaattiannoksen.
Etu on voimassa kerran/ruokailija 30.06.2011 asti ja koskee max 2 henkilöä. Lataa etuseteli osoitteesta www.memppari.fi/pdf/lehdisto_etuseteli_memphis_fransmanni.pdf

Lisätiedot:

Hotellinjohtaja Hannele Laurila gsm 050 359 4449 hannele.laurila@sok.fi

Sokos Hotelli Helsinki on moderneissa raameissa toimiva perinteikäs hotelli, joka sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Hotelli täytti 80 vuotta 29.7.2010. Huoneita hotellissa on 202.