Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Savon kesäfestivaalien joukkoon uusi juhannusjuhla - Tahko Juhannus 19.-20.6.2015

Kuopio-Tahko Markkinointi

Julkaistu: 02.04.2015 klo 10:05
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

• Uusi festivaali järjestetään 19.-20.6.2015
  • Esiintyjinä kotimaiset bileartistit, muun muassa JVG, Anna Abreu, Petri Nygård, Teflon Brothers, Spekti ja Kasmir
  • Liput myynnissä nyt Lippupalvelussa sekä paikallisesti yhteistyökumppaneiden toimipisteissä

Savon alueen festivaalikenttä täydentyy tänä kesänä upouudella festivaalilla. Ensimmäistä kertaa järjestettävä Tahko Juhannus -festivaali vietetään Tahkovuoren hellässä syleilyssä 19.-20.6.2015, Piazzan ja Break Sokos Hotel Tahkon välittömässä läheisyydessä.

Tahko Juhannus -festivaalin esiintyjäkaarti koostuu kotimaisista, jo paikkansa vakiinnuttaneista tähtiartisteista, sekä uusista tulokkaista. Festivaalin lavalle nousevat mm. kansainvälisestikin menestynyt pop-stara Anna Abreu, räävittömästä ulosannistaan tuttu Petri Nygård, kovassa nosteessa oleva Mikael Gabriel sekä Emma-gaalassakin pöydän putsannut Kasmir.

Ohjelmaan on tuotu myös uutta ja festivaaleista poikkeavaa ohjelmistoa, kun molemmat festivaalipäivät startataan Viidakon Tähtösenä sekä Jokereidenkin DJ:nä tunnetun DJ Amanda Harkimon levylautasten voimin. Tahko Juhannuksen virallisena jatkopaikkana toimii legendaarinen ravintola Piazza.

Tahko saa vihdoinkin oman juhannusfestivaalinsa! Paikalle on jo monia vuosia kokoonnuttu juhlimaan juhannusta niin yhdessä kuin erikseen, joten tahtotila tämän toteuttamiseen oli kova. Nyt saatiinkin kaikki alueen toimijat yhden pöydän ääreen ja tekemään festivaalia yhdessä. Tavoitteenamme onkin tarjotakin huikea juhannusjuhla jokaiselle biletyksennälkäiselle sielulle, toteaa festivaalipäällikkö Ari "Allu" Koskinen.

Tahko Juhannuksen lipunmyynti  käynnistyy tänään Lippupalvelussa kautta maan. Kahden päivän festivaalilippu maksaa 65 euroa, ja päiväkohtaiset liput 39 euroa. Festivaalin ympäristöstä löytyy runsaasti majoituspaikkoja ja -paketteja niin Break Sokos Hotel Tahkon, Tahko Chaletin sekä Tahko Spa Hotellin luota. Tarkemmat tiedot nettisivuilla www.tahkojuhannus.fi. Festivaalialueen läheisyyteen nousee myös virallinen FestivaaliCamp -leirintäalue, josta tiedotetaan myöhemmin lisää.

Festivaali on K-18.

Esiintyjät

PERJANTAI 19.6. JVG, Anna Abreu, Teflon Brothers, Stig, Tuomas Kauhanen, Tippa T, Karri Koira & Rudolf sekä Amanda Harkimo DJ Set

LAUANTAI 20.6 Mikael Gabriel, Petri Nygård, Kasmir, Spekti, Musta Barbaari & Prinssi Jusuf, Aurora sekä Amanda Harkimo DJ Set

Liput

Liput myynnissä Lippupalvelussa sekä Tahko Spassa, Piazzassa, Break Sokos Hotel Tahkossa, Tahko Chaletissa sekä Tahko Spa Hotellissa.

• 2 PÄIVÄÄ 65 e
  • PERJANTAI 39 e