Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » RESTEL OY:N UUSI ORGANISAATIO JA JOHTORYHMÄ 1.1.2015 ALKAEN

Restel Oy

RESTEL OY:N UUSI ORGANISAATIO JA JOHTORYHMÄ 1.1.2015 ALKAEN

Julkaistu: 26.12.2014 klo 10:30
Julkaisija: Restel Oy

Restel Oy:n johtoryhmä on 1.1.2015 alkaen seuraava:

Talousjohtaja Timo Rajala, toimitusjohtajan sijainen, vastuualueenaan talous, tietohallinto, juridiset asiat ja riskien hallinta.

Henkilöstöjohtaja Merja Rissanen vastuualueenaan henkilöstöhallinto, HR-palvelut, koulutus ja valmennus sekä sisäinen viestintä.

Myynti- ja markkinointijohtaja Anni Kallioniemi vastuualueenaan sekä hotelli- että ravintolamyynti ja -markkinointi.

Operatiivinen johtaja Jari Laine, vastuualueenaan sekä hotellien että ravintoloiden operatiivinen johto.

Hankinta- ja kauppapaikkajohtaja Ari Virnes vastuualueenaan hankinta ja kauppapaikat sekä kiinteistöt ja rakennuttaminen.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liiketoimintaa Restel harjoittaa 46 hotellilla, joissa on yhteensä yli 8 000 huonetta, ja yli 230 ravintolalla. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Hotellitoimintaa Restel harjoittaa kansainvälisten Crowne Plaza Helsinki-hotellin, Holiday Inn - ketjun ja keväällä 2015 avattavan Hotel Indigo Helsinki-Boulevardin lisäksi myös kotimaisten Cumulus- ja Rantasipi-ketjujen, Hotelli Seurahuone Helsingin sekä Hotel Atlas Kuopion myötä. Restelin laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Arenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet. HelmiSimpukka-ketju toimii valtakunnallisesti 50 liikepaikalla. Restelin valikoimaan kuuluvat myös Hemingway’s, Mario, Lauantai, Wanha Mestari-ketju, Kaarle XII, Vespa, Primula, Baker’s sekä Burger King® -ravintolat. Lisätietoja: www.restel.fi.