Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Ravintola Zetorissa saa illallisen pärstäkertoimen mukaan

HOK-Elanto

Ravintola Zetorissa saa illallisen pärstäkertoimen mukaan

Julkaistu: 19.01.2011 klo 15:29
Julkaisija: HOK-Elanto

Ravintola Zetorissa improvisoidaan niin, että maku- ja nauruhermot saavat kyytiä! 27.1. alkavilla Impronautti Klubeilla esiintyjät vetävät hatusta musiikki-ilottelun yleisön ehdottomista aiheista – ja saman tekevät myös kokit keittiön puolella.

Impronautti-iltoina Zetorissa siis vedetään hatusta sekä hersyvän hauska ohjelma että illallinen. Asiakas saa ikioman, ”pärstäkertoimen" mukaan räätälöidyn zetormaisen herkkuateriansa. Keittiöhenkilökunta improvisoi menujen sisällön vasta asiakkaan nähtyään.

Hersyvästä Impronauttien tarjoamasta ohjelmasta voi toki tulla nauttimaan myös ilman illallista. Ravintolaan on vapaa pääsy ja show alkaa klo 19. Impronauttien kera nähdään lisäksi vieraileva tähti. Paikalla ovat 27.1. Mariska, 3.2. Sami Saikkonen, 9.2. Wallu Valpio ja 17.2. Ismo Leikola.

Impronautit ovat musiikin, teatterin ja viihteen ammattilaisia. Ryhmä sekoittaa cocktailin, joka sisältää teatteria, stand upia, soittoa, laulua ja improvisaatioteatterin iloista hulluttelua.

Improvisoidun illallisen saa etukäteen varaamalla. Varaukset tehdään HOK-Elannon ravintoloiden myyntipalvelusta. Tarkemmat yhteystiedot löytyvät osoitteesta kattaakaupungin.fi.

Zetor on hulvaton traktoriravintola, jossa haukataan huikopalaa traktorien kupeessa istuskellen ja pidetään lystiä lähes aamuun asti joraten. DJ:n tarjoilema suomipoppi paukkuu tiistaista lauantaihin klo 21 alkaen. Perinteisiä, suomalaisia makuja tulviva ruokalista löytyy 25 eri kielellä (sekä savoksi), ja apetta saa aina pilkkuun asti.

Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451

Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5, Helsinki
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)