Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Ravintola Bröd Punavuori avautuu maaliskuussa 2015 Bulevardilla

Restel Hotel Group

Ravintola Bröd Punavuori avautuu maaliskuussa 2015 Bulevardilla

Julkaistu: 26.11.2014 klo 12:42
Julkaisija: Restel Hotel Group

Hotel Indigo Helsinki – Boulevard avautuu ravintoloineen maaliskuussa 2015. Ravintola Bröd Punavuori on yksilöllinen ja urbaani bistromainen ravintola, jonka ruokatuote on sekoitus skandinaavisuutta, eurooppalaisuutta ja jopa helsinkiläisyyttä. Ravintolakonseptin suunnittelussa on ollut vahvasti mukana myös Henrik Poulsen.

Kuten Hotel Indigo saa inspiraationsa naapurustosta, jossa se sijaitsee, niin myös Ravintola Bröd heijastaa ’naapuruston tarinaa’. Katutasossa sijaitseva hotellin pääravintola palvelee luonnollisesti hotellin asukkaita, mutta on ennen kaikkea suunnattu Punavuoren ja lähialueiden asukkaille. Jo ravintolan nimi yhdistää sen vahvasti paikallisuuteen. Paikallisuus tulee näkymään myös ravintolan ruokalistassa.

Ravintolan tilat jakautuvat vapaampaan olohuonemaiseen alueeseen, joka kytkeytyy baarin välityksellä varsinaiseen ruokailutilaan. Ruokien tarjoilu toteutetaan paljolti valmistusastioissa, jolloin annokset on halutessaan myös helppo jakaa pöytäseurueen kesken. Pääruokien lisäkkeet tarjoillaan myös erillisinä annoksina. Jo logosta ja nimestä voi huomata, että leipä on keskeisessä roolissa ravintolassa. Jokaiselle ruokailijalle tarjoillaan paikan päällä leivottu leipä omassa vuokassa, joka komeilee myös Brödin logossa.

Ravintola Bröd Punavuori
Bulevardi 26, 00120 Helsinki

Hotel Indigo Helsinki – Boulevard
www.hotelindigo.com/helsinki-boulevard

Lisätiedot:

Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, Mikaela Pomrén, hotellinjohtaja, puh. 040 5470429, mikaela.pomren@restel.fi

Restel Oy, Gabor Pusztai, aluejohtaja, Helsingin alue, puh. 0400 605 274, gabor.pusztai@restel.fi

Vuoden 2015 alussa avattava Hotel Indigo Helsinki - Boulevard on ympäristöystävällinen, korkeatasoinen hotelli, jonka sisustuksessa korostuu raikas ja moderni design. Hotellin sisustukseen haetaan inspiraatiota ja vaikutteita lähiympäristöstä. Uuteen hotelliin tulee 120 raikasta ja modernia huonetta, joiden sisustusta uusitaan säännöllisin väliajoin. Hotellin muita palveluja ovat kaksi ravintolaa sekä Lobby Lounge ja Boardroom-kokoustila. Asiakkaiden virkistymistä varten on tarjolla kuntosali ja wellness-palveluita. Hotellilla on oma 36-paikkainen autotalli, johon tulee myös sähköautojen latauspiste.