Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Pyhän ystävä voi voittaa oman tunturin

Pyhätunturi

Pyhän ystävä voi voittaa oman tunturin

Julkaistu: 09.12.2015 klo 15:28
Julkaisija: Pyhätunturi

Pitkään hiljaiseloa viettänyt Pyhätunturi on uudistanut ilmeensä, markkinointinsa ja palvelukonseptinsa kokonaan. Suomen ekologisimmaksi laskettelukeskukseksi tähtäävä Pyhä ei halua  olla suurin eikä kaupallisin.

"Pyhä ei ole kaikkea kaikille. Mutta ystävilleen se on kaikki kaikessa. Pyhä on maaginen paikka, ja tämän tunturitunnelman haluamme säilyttää myös tulevaisuudessa" kertoo Pyhätunturi Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Kristiina Kukkohovi. "Nyt myös visuaalisuus ja kommunikaatio on viimein saatu vastaamaan Pyhän tunnelmaa." Pyhän viestintä korostaa aitoa kokemusta, syvempää yhteyttä luontoon, itseen ja ystäviin.

Pyhä syntyy ystävistä -kampanjateemaa toteuttaa myös Voita oma tunturi -kisa. "Oman tunturin voittajalle on luvassa huikein tunturikokemus ikinä. Voittaja saa tuoda huhtikuussa parhaille keväthangille 30 ystäväänsä, joille kaikille tarjoamme majoituksen, hissiliput ja välineet käyttöön" kertoo Pyhän tapahtumatuottaja Jusu Toivonen.

Uudistunut brändi näkyy niin verkossa, televisiossa kuin tapahtumissa ja radiossakin. Radio Helsingin kanssa toteutetut Tunturiklubit tuovat Pyhälle kerran kuussa tunturifiilikseen sopia artisteja ja dj:tä.

Brändiuudistus jalkautuksineen toteutettiin yhdessä konseptitoimisto Merikallio&Sonin ja designtoimisto Agency Leroyn kanssa. Digitaalisesta tuotannosta vastasi Agency Leroy ja mediasuunnittelusta Virtamedia.

Pyhän 51. talvikauden virallisia avajaisia vietettiin 4.-6.12.2015 ja hiihtokausi jatkuu 1.5.2016 saakka.

Lisätietoja antaa mielellään
Monika Nars, Agency Leroy
monika@leroy-creative.com, puh. 0405001058

Tervetuloa tunturiin, ystävä.

PYHA.FI

Rukakeskus-konserni on vastannut Rukan rinnetoiminnoista vuodesta 1973 ja Pyhän rinnetoiminnoista vuodesta 1987 lähtien. Se on Suomen johtavia matkailuyrityksiä ja hiihtokeskustoimialan markkinajohtaja 20 % osuudella hissilippujen myynnistä. Yhtiöt toimivat Rukan ja Pyhän kansainvälistyvissä, ympärivuotisissa matkailukeskuksissa. Ydinosaamistamme on rinneliiketoiminta, mutta harjoitamme Rukalla ja Pyhällä myös majoitus-, rinneravintola-, vuokraamo- ja myymälätoimintaa. Liikevaihtomme on n. 24 miljoonaa euroa ja työllistämme n. 200 henkilöä.