Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Pikavuoro maailman ympäri starttaa kuukauden kuluttua - viimeinen infotilaisuus 16.10.2011

Rantapallo

Kutsu.
Julkaistu: 13.10.2011 klo 12:29
Julkaisija: Rantapallo

Kaikkien aikojen bussiseikkailu!

Kaikkien aikojen bussiseikkailu eli Pikavuoro maailman ympäri starttaa Thaimaasta Australiaan ja sieltä koko maailman ympäri tasan neljän viikon kuluttua torstaina 10. marraskuuta.

Median edustajat ovat tervetulleita mukaan viimeiseen Helsingissä järjestettävään infotilaisuuteen 16.10.2011. Infotilaisuudessa kerrotaan tarkemmin matkan ohjelmasta ja osallistujat saavat tilaisuuden tutustua toisiinsa sekä matkan organisaattoreihin.

Tervetuloa tutustumaan pikavuoroseurueeseen

Pikavuoro maailman ympäri -infotilaisuus järjestetään Salon Tilausmatkojen bussissa Elielinaukion takana olevalla tilausbussien parkkipaikalla sunnuntaina 16.10.2011 klo 15.00 alkaen (tarkka sijainti kartalla).

Läsnä tilaisuudessa ovat sekä juuri Thaimaasta Ajokki Royalin huoltomatkalta palannut pikavuorokippari Jani Laine että Rantapallon reportteri Kalle Jokinen. Toimittajilla on mahdollisuus haastatella heitä tai matkan muita osallistujia paikan päällä.

- Odotan jo innolla sunnuntaista Pikavuoro-infoa. Paikalle on tulossa suurin osa matkansa jo varanneista. Lähtöään vielä harkitsevilla onkin hyvä tilaisuus tutustua tulevaan matkaseurueeseen, kertoo pikavuorokippari Jani Laine.

Ensimmäinen koko maailman kiertänyt linja-auto

Pikavuoro maailman ympäri on jatkoa viime talvena runsaasti huomiota keränneelle Pikavuoro Bangkokiin -matkalle. Viime kuukaudet Thaimaan Pattayalla odottanut Ajokki Royal -bussi starttaa neljän viikon kuluttua yhteensä kolmevuotiselle matkalle ympäri koko maailman.

Marraskuussa alkavat etapit vievät Thaimaasta Malesian, Singaporen ja Indonesian kautta Australiaan ja siellä halki koko mantereen Darwinista Melbourneen. Mukaan matkalle lähtee Rantapallo.fi-matkailusivuston reportteri, joka pitää kotikatsomon ajan tasalla reissun tapahtumista Pikavuoro maailman ympäri -blogin välityksellä.

Ajokin on tarkoitus saapua Suomeen vuoden 2014 aikana, jolloin siitä tulee maailman ensimmäinen koko maapallon kiertänyt linja-auto.

Salon Tilausmatkat Oy

Kuljettaja Jani Laine
jani.laine@salontilausmatkat.fi

Rantapallo Oy