Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Pikavuoro maailman ympäri -infotilaisuus 10.6.2012

Rantapallo

Pikavuoro maailman ympäri -infotilaisuus 10.6.2012

Kutsu.
Julkaistu: 31.05.2012 klo 12:56
Julkaisija: Rantapallo

Pikavuoro maailman ympäri -infoiltapäivä 10.6.2012

14.00 Aasian etappi Bangkokista Etelä-Korean Busaniin / talvi 2012-13
16.00 Pohjois-Amerikan etappi Alaskasta etelään / kesä 2013

Paikka
Infoiltapäivä järjestetään hyvien liikenneyhteyksen päässä Piihovin liikenneasemalla Salossa.

Suomalaisbussin maailmanvalloitus jatkuu

Kutkuttaako matka bussikyydillä Koreaan? Tai seikkailu Alaskasta maateitse Etelä-Amerikan kärkeen? Suomalaisbussin huikea maailmanympärimatka jatkuu - tule kuulemaan lisää jo kolme maanosaa nähneen Pikavuoron seuraavista kuvioista ja tutustumaan extreme-bussimatkailun saloihin.

Infotilaisuus on avoin kaikille Pikavuorosta kiinnostuneille. Toimittajat ovat tervetulleita paikalle tutustumaan suomalaisbussin maailmanympärimatkaan sekä kuljettaja Jani Laineeseen ja matkan osallistujiin. Paikalla on myös matkailusivusto Rantapallo.fi:n pikavuororeportteri Kalle Jokinen, joka matkusti viisi kuukautta Pikavuoron kyydissä Thaimaassa, Malesiassa, Indonesiassa ja Australiassa talvella 2011-12.

Seuraava etappi vie Bangkokista Etelä-Koreaan

Maailmanympärimatkalla olevan suomalaisbussin seuraava etappi on joulukuun alussa starttaava matka Thaimaan Bangkokista  Etelä-Korean Busaniin. Tämän jälkeen keväällä 2013 ovat vuorossa molemmat Amerikan mantereet.

Kaikkiaan tien päällä ollaan vuoteen 2014 saakka, jolloin Salon Tilausmatkat Oy:n bussi Ajokki Royal palaa takaisin Suomeen maailman ensimmäisenä koko maapallon kiertäneenä linja-autona. Aasian ja Amerikkojen jälkeen edessä on vielä seikkailu halki Afrikan ja lopulta paluu Eurooppaan ja Suomeen.

Kuka vain voi osallistua tähän tempaukseen, varata paikan bussista ja matkustaa Pikavuoron mukana haluamansa pituisen etapin.

Pikavuoro maailman ympäri -matkan reitti ja aikataulu

Tiedote: Pikavuoro maailman ympäri valloittaa seuraavaksi Korean

Salon Tilausmatkat Oy
Jani Laine, kuljettaja