Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Perjantai-ilta on varattu lomaunelmointiin kotisohvalla

Finnmatkat

Perjantai-ilta on varattu lomaunelmointiin kotisohvalla

Julkaistu: 30.10.2014 klo 13:34
Julkaisija: Finnmatkat

Jo 75 000 TUI Nordicin pohjoismaista asiakasta on ladannut Minun lomani -älypuhelinsovelluksen puhelimeensa. Sovellusta käytetään eniten ennen matkaa lentoaikoihin, lomakohteen säätietoihin ja kohteeseen tutustumiseen.

Minun lomani -älypuhelinsovellus on lyönyt läpi Pohjoismaissa: heinäkuussa julkaistun sovelluksen on ladannut jo yhteensä 75 000 TUI Nordicin matkustajaa. Sovellus toimii ennen matkaa, sen aikana ja matkan jälkeen täydellisenä lomatietopakettina. Eniten sovellusta käytetään tulevan matkan fiilistelyyn ennen lomaa.

– Käyttäjäseurannan mukaan perjantai-illat ovat suomalaisten suosikkiaikaa tutustua lomaan ja lomakohteeseen. Sohvalle otetaankin sipsikulhon lisäksi myös puhelin, jolla surffaillaan virtuaaliaalloille tarkastamaan lomakohteen säätä ja tulevan lennon aikatauluja, kertoo Finnmatkojen markkinointipäällikkö Tiina Hovi.

Perjantai-iltojen lisäksi muutkin pimeät syysillat saavat haaveilemaan tulevasta lomasta, sillä sovelluksen käytössä on selvä piikki kaikissa Pohjoismaissa iltaisin kello 19:n ja 22:n välillä.

Suomalaiset matkustajat käyttävät Minun lomani -sovellusta eniten loman lähtölaskentaan sekä lentoaikojen ja lomakohteen säätietojen tarkastamiseen. Erittäin suosittu on myös opaspalvelu, jolla voi viestitellä kohdeoppaan kanssa reaaliaikaisesti. Finnmatkat on ainoa suomalainen matkanjärjestäjä, jonka matkasovelluksessa tällainen viestimahdollisuus on.

MINUN LOMANI -SOVELLUKSESSA:

• Voi viestitellä Finnmatkojen oppaiden kanssa ja kysellä tietoja suoraan kohteesta. Kysymyksiä voi lähettää kaksi viikkoa ennen lomaa tai loman aikana.
  • Lähtölaskenta kertoo, kuinka monta päivää, tuntia ja minuuttia loman alkuun on.
  • Säätila lomakohteessa
  • Lentotiedot aikatauluineen ja matkatavarasääntöineen
  • Mahdollisuus taxfree-tilaukseen
  • Lisätietoja ja kuvia hotellista
  • Lomakohteen kartta
  • Retkivinkkejä

Sovelluksen voi ladata iPhone- sekä Android-puhelimiin ilmaiseksi App Storessa tai Google Playssa. Sovellukseen kirjaudutaan matkan varausnumerolla. Suurin osa sovelluksen palveluista on käytettävissä myös offline-tilassa.

Katso Minun lomani -sovelluksen esittelyvideo:

Lue lisää Minun lomani -sovelluksesta:

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, puh. 0303 60 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä ja se järjestää vuosittain noin 280 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel PLC:tä.