Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Pakkaset lähestyvät paratiisia

Julkaistu: 25.11.2014 klo 14:00
Julkaisija: Finnmatkat

Pakkaset paratiisissa

Tänä vuonna Thaimaakaan ei välty kylmältä viimalta, kun maahan rantautuu Pakkasia koko perheen edestä. Finnmatkojen hulvattoman videojoulukalenterin on tilannut jo lähes 30 000 suomalaista. Pääpalkintona arvottava 3 000 euron matkalahjakortti ei jätä ketään kylmäksi.

Kun äiti, isä, teini-ikäinen Joonas ja taapero Minka saapuvat Thaimaahan, mikään ei ole ennallaan. Sysimustasta Suomesta lämpöön ja valoon laskeutuvien Pakkasten loma ei suju ihan niin kuin Strömsössä. Luvassa on hankaluuksia, ihastumisia, mustasukkaisuutta, thai-nyrkkeilyä, aurinkoa ja kesää. Entä onko isällä enää työpaikkaa, jonne palata matkan jälkeen?

Finnmatkat ottaa varaslähdön joulunodotukseen aloittamalla videojoulukalenterinsa ”Pakkaset paratiisissa” jo torstaina 27. marraskuuta.

– Pakkaset paratiisissa -videoissa on aineksia vuoden hauskimmaksi joulukalenteriksi. Tarina ammentaa huumorinsa meille kaikille tutuista reissuilla sattuvista kommeluksista, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää.

Päivittäin avautuvien videoluukkujen takaa löytyy uusi jakso, jonka katsottuaan voi vastata päivän kysymykseen ja osallistua arvontaan. Kaikkien kysymyksiin oikein vastanneiden kesken arvotaan päivittäin lomalahjakortteja, yhteensä 7500 euron arvosta. Pääpalkinto, 3000 euron arvoinen lahjakortti arvotaan 21.12.2014.

Erinomaiset palkinnot ovat saaneet asiakkaat kiinnostumaan joulukalenterista. Päivittäisen kalenterimuistutuksen on tilannut omaan sähköpostiinsa jo lähes 30 000 suomalaista. Pakkaset paratiisissa on kaikkien TUI Nordic -maiden, Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan, yhteistuotanto. Pohjoismaissa joulukalenterin tilaajia on jo 100 000.

Tilaa vuoden hauskin joulukalenteri täältä: www.finnmatkat.fi/joulukalenteri

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 280 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel PLC:tä.