Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Opiskelijoille uusia etuja Pohjolan Liikenteen kyydissä

Pohjolan Liikenne

Opiskelijoille uusia etuja Pohjolan Liikenteen kyydissä

Julkaistu: 16.03.2015 klo 09:28
Julkaisija: Pohjolan Liikenne

Opiskelija pääsee nyt Pohjolan Liikenteen busseissa entistä edullisemmin sarjalipulla. Uusi opiskelijan viiden matkan sarjalippu on myynnissä maaliskuun loppuun saakka ja lippu on voimassa 180 päivää.

Sarjalipulla esimerkiksi yksi matka Helsingistä Saloon maksaa vajaat seitsemän euroa ja Turkuun hieman yli kahdeksan euroa.  Helsingistä Kotkaan matka taittuu vähän yli seitsemällä eurolla ja Kuopioon reilulla kympillä.

Uusi sarjalippu on myynnissä Pohjolan Liikenteen verkkokaupassa www.pohjolanliikenne.fi, josta liput saa aina edullisimmin. Esimerkiksi bussimatkojen perusliput opiskelija saa verkkokaupasta jopa yli 50 prosentin alennuksella.

Matkan aikana monipuoliset palvelut

Pikavuoromatkalla on tarjolla ilmainen wlan, jonka avulla voi työskennellä tai selata verkkoa. Useimmissa autoissa on myös sähköpistokkeet mobiililaitteiden lataamista varten. Matkan aikana käytössä ovat välipala-automaatit, ilmastointi, wc sekä väljät istuma- ja matkatavaratilat. Pohjolan Liikenteen pikavuoroilla voi kuljettaa mukana myös esimerkiksi lemmikkejä tai polkupyöriä.

Bussi-info monitoreissa näyttää matkan etenemisen kartalla reaaliaikaisesti. Näkyvissä ovat myös pysäkkitiedot sekä vaihto- ja jatkoyhteydet. Helsinki-Vantaan lentoaseman lähtevien lentojen aikataulut ovat nähtävillä reiteillä, joilta on yhteys lentoasemalle. Infomonitori kertoo myös bussin palveluista ja välittää matkan aikana säätietoja sekä tuoreimmat uutiset.

Uudet nopeat yhteydet

Pohjolan Liikenne aloitti vuodenvaihteessa uusia nopeita pikavuoroja Helsinki-Kotka -välillä sekä Helsinki–Turku–Rauma –reitillä. Myös Helsinki–Kajaani-välillä käynnistyivät uudet päiväpikavuorot. Pohjolan Liikenteen pikavuoroja liikennöidään lisäksi reiteillä Helsinki–Karjaa–Tammisaari–Hanko, Helsinki–Porvoo–Kouvola–Lappeenranta–Imatra sekä Kotka–Lahti–Tampere.

Lisätietoja: Verkkokauppapäällikkö Ilona Pirhonen, Oy Pohjolan Liikenne Ab, puh 040 8623 771

Pohjolan Liikenne harjoittaa kauko-, lähi- ja paikallisliikennettä. Yhtiö työllistää 1000 joukkoliikenteen ammattilaista ja kuljettaa vuodessa noin 35 miljoonaa asiakasta 500 bussilla.