Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Nimityksiä Antalis Oy:ssä

Nimitys.
Julkaistu: 17.02.2016 klo 10:56
Julkaisija: Antalis Oy

Tomi Miilumäki (33 v.) on nimitetty Antalikseen aluemyyntipäälliköksi VisCom-liiketoiminta-alueelle 25.1.2016 alkaen. Aikaisemmin hän on toiminut myyntipäällikkönä Brand Factoryssä. Miilumäen toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Risto Janhunen (53 v.) on nimitetty Antalikseen Packaging-liiketoimintapäälliköksi 9.2.2016 alkaen. Aikaisemmin hän on toiminut Oy Telpak Ab:ssä aluepäällikkönä. Janhusen toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 5500 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 67 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2014 oli 38 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit ja -tulostimet sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.