Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Mikkeliin suunnitellaan Viitostien vetovoimaisinta kohdetta

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Mikkeliin suunnitellaan Viitostien vetovoimaisinta kohdetta

Julkaistu: 10.05.2016 klo 08:00
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Viitostien kehittymisen myötä reitin liikennemäärän odotetaan kasvavan. Ohikulkijat halutaan houkutella Mikkeliin paikallisten yritysten asiakkaiksi.

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy on nyt käynnistänyt vetovoimakohteen suunnittelun valtatie 5:n varrelle yhteistyössä Sweco Ympäristö Oy:n kanssa. Vetovoimakohteen ajatuksena on tarjota erilaisia palveluja ohikulkijoille ja siten houkutella lisää kävijävirtaa Mikkeliin. Tavoitteena on kehittää niin kiinnostava kokonaisuus, että sen rakentaminen jatkuisi yritysvetoisena hankkeena. Ideasuunnitelma laaditaan kesään 2016 mennessä.

Suunnittelua toteutetaan yhteistyössä alueen yritysten ja asukkaiden kanssa. Avoimeen ideakilpailuun voi osallistua 12.5.2016 asti osoitteessa http://query.eharava.fi/1603 . Keskiviikkona 11.5. aiheesta järjestetään myös Mikseri –keskustelutilaisuus. Lisätietoa: http://mikseimikkeli.fi/tapahtuma/rysa-vetovoimakohde-mikkeliin/.

Heikki Piironen, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, 044 794 2216, heikki.piironen@mikseimikkeli.fi

Mikkeliin suunnitellaan Viitostien vetovoimaisinta kohdetta

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy luo työtä mikkeliläisille tukemalla yritysten kehitystä, kasvua ja vientiä. Miksei palvelee yrittäjiä liiketoimintasuunnitelman laatimisvaiheesta alkaen, kaikissa kehitysvaiheissa. Asiantuntijamme auttavat yrityksiä sijoittumaan, löytämään työvoimaa, kehittämään liiketoimintaa sekä luomaan kansallisia ja kansainvälisiä verkostoja. Lisää meistä www.mikseimikkeli.fi