Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Matkailun sosiaalinen media: 10 vinkkiä tehokäyttäjälle

Rantapallo

Matkailun sosiaalinen media: 10 vinkkiä tehokäyttäjälle

Kutsu.
Julkaistu: 15.01.2013 klo 11:00
Julkaisija: Rantapallo

Näin saat eniten irti sosiaalisesta mediasta

Matka 2013 -messujen teema Matkalla on kasvot – Social Journey pitää sisällään paitsi matkailun tuomat elämykset ja yhteisöllisyyden, myös sosiaalisen median uudet mahdollisuudet matkailumaailmassa. Messujen virallinen verkkokumppani Rantapallo järjestää ammattilaispäivänä aiheeseen liittyvää ohjelmaa Social Journey -alueella.

Matkailu ja sosiaalinen media: 10 vinkkiä tehokäyttäjälle

Näin saat eniten irti sosiaalisesta mediasta. Rantapallon päätoimittaja Riikka Krenn kertoo, mitkä palvelut ovat käyttäjien huulilla juuri nyt.

Torstai 17.1.2013
Belizia-lava

Haastattelumahdollisuus Rantapallon osastolla 7p1 heti esityksen jälkeen. Sekä Belizia-lava että Rantapallon osasto sijaitsevat Social Journey -alueella hallissa 7.

Lisätiedot:

Riikka Krenn
riikka.krenn@rantapallo.fi

Suomen suosituin matkailusivusto Rantapallo.fi tarjoaa kaikki matkailijan verkkopalvelut yhdessä osoitteessa: kohdeoppaat, matkavinkit, alan uutiset, keskustelut, matkablogit sekä monipuoliset matkahaut. Rantapallo on Matka 2013 -messujen virallinen verkkokumppani. http://www.rantapallo.fi