Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Matkailualan Oscar Hotel Indigo® Helsinki - Boulevardille

Restel Hotel Group

Matkailualan Oscar Hotel Indigo® Helsinki - Boulevardille

Julkaistu: 14.09.2015 klo 10:06
Julkaisija: Restel Hotel Group

Hotel Indigo® Helsinki - Boulevard on palkittu Italiassa järjestetyssä, matkailualan Oscar-gaalaksikin luonnehditussa World Travel Awards -gaalatilaisuudessa Suomen johtavana boutique-hotellina (Finland’s Leeding Boutique Hotel). Jo 22 vuotta matkailualan ammattilaisille järjestetyn äänestyksen tarkoituksena on nostaa esiin matkailun huippuosaajia ja -kohteita.

”Tämä on meille suuri kunnia. Uudella hotellilla on aina omat paineensa lyödä itsensä markkinoilla läpi. Tänä päivänä puitteiden lisäksi myös palveluasenteen täytyy olla kohdallaan. WTA:n palkinto sekä eri matkailusivustojen kautta saamamme positiivinen palaute on osoitus siitä, että hotellimme on onnistunut tässä erinomaisesti”, iloitsee hotellin johtaja Mikaela Pomrén. ”Hotel Indigo Helsinki - Boulevardin asiakaskunta muodostuu kokeneista matkailijoista. Heidän odotuksensa ovat korkealla. Henkilökuntamme tietää tämän ja nauttii haasteesta ylittää nämä odotukset.”

World Travel Awards on matkailualan maineikkain ja arvostetuin tunnustuspalkinto, joka kattaa globaalin matkailun eri sektorit alueittain. World Travel Awards perustettiin vuonna 1993 antamaan tunnustusta ja juhlistamaan matkailualalla ansioituneita.

Finland’s Leeding Hotel -kategoriassa ehdolla olivat tänä vuonna myös Boutique Hotel Yöpuu, Hotel Fabian sekä Hotel Haven.

Mikaela Pomrén, Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, General Manager, 040 5470429, mikaela.pomren@restel.fi
Timo Vehmas, Brand Manager, Restel Hotel Group, IHG-hotellit, 09 733 5842, timo.vehmas@restel.fi

WTA:n virallinen logo on haettavissa osoitteessa: http://worldtravelgroup.livedrive.com/item/fcdb26ccc6234bfc9de85b52d32aee27

Kuvat hotellista: images.restel.fi (tunnus guest, salasana guest)

Hotel Indigo® Helsinki - Boulevard on avattu 3.3.2015. Hotelli sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa osoitteessa Bulevardi 26. Hotel Indigo® Helsinki - Boulevard on täysin uusi hotellikonsepti Suomessa sekä Pohjoismaiden ensimmäinen Hotel Indigo® -hotelli. Lähimmät sisarhotellit sijaitsevat tällä hetkellä Pietarissa ja Berliinissä. Hotel Indigo® kuuluu InterContinental Hotels Groupin hotelliperheeseen. Ensimmäinen Hotel Indigo avattiin Houstonissa, Yhdysvalloissa vuonna 2004. Hotel Indigo on yksilöllisten boutique-hotellien ketju, joita toimii maailmalla jo yli 60. www.hotelindigo.com.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 45 hotellia. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat Burger King®-, O’Learys, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat. www.restel.fi.