Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Lasten festivaali Kids Friendly World ensimmäistä kertaa Suomessa

Kaakko135°

Lasten festivaali Kids Friendly World ensimmäistä kertaa Suomessa

Julkaistu: 08.06.2015 klo 14:32
Julkaisija: Kaakko135°

Pyhtäällä 13. kesäkuuta 2015 järjestettävä Kids Friendly World -lasten festivaali on ilmainen ja kansainvälinen tapahtuma lapsille ja lapsiperheille.  Festivaali järjestetään ensimmäistä kertaa Suomessa ja tapahtumapaikkana on Sirius Sport Resort Pyhtäällä. Kyseessä on puuhatapahtuma, jossa lapset aina vauvasta koululaisiin saavat kierroksen aluksi tehtäväpassin ja kiertävät reitillä olevat 13 erilaista puuhapistettä, joissa on luovuutta, liikunnallisuutta ja terävyyttä vaativia tehtäviä. Jokaisen puuhapisteen organisoi lapsiystävällinen yhteisö tai yritys. Maalissa kaikki osallistujat saavat lahjan – helium-täytteisen ilmapallon ja kirkkaanvärisen silikonirannerenkaan. Osallistuminen on kaikille ilmaista ja kaikkien puuhapisteiden läpikiertäminen kestää 1,5 tuntia.

Tapahtumassa lapset pääsevät leikinomaisesti kokeilemaan, millaista on olla kuvanveistäjä, tanssija, taiteilija, tunnelilentäjä, surffari tai Tuhkimo. He pääsevät myös halaamaan Hanna Haukea, kulkemaan esteradalla, pomppimaan merirosvo-pomppulinnassa, opettelemaan tulen sytyttämistä, kiipeämään oikeaan paloautoon, ratkaisemaan mustekala-palapelin, istumaan karting-auton kyydissä, rakentamaan purjeveneen, pukemaan ylleen haikruunun ja paljon, paljon muuta.

Festivaali toteutetaan kolmella kielellä: suomeksi, englanniksi ja venäjäksi. Sirius Sport Resort sijaitsee Pyhtäällä tunnin ajomatkan päässä Helsingistä osoitteessa Kotitie 10.

Tapahtuman virallinen internetsivu:

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/KidsFriendlyWorld

FamilyWithKids.com ja Sirius Sport Resort tiimit

editor@familywithkids.com

Kuvat: The FamilyWithKids.com/KidsReview.ru

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi