Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Lakko pysäyttää junaliikenteen perjantaina 18.9.

VR Group

Lakko pysäyttää junaliikenteen perjantaina 18.9.

Julkaistu: 13.09.2015 klo 18:30
Julkaisija: VR Group

Keskusjärjestöjen toimeenpanema työtaistelu keskeyttää junaliikenteen perjantaina 18.9. Lakon on ilmoitettu kestävän kello 6.00 - 18.00. Tämän hetken tietojen mukaan ennen kello kuutta lähteneet junat ajetaan kuitenkin määräasemilleen. Lakko koskee sekä  lähi- ja kaukoliikenteen että tavaraliikenteen junia.

Liikenteessä on häiriöitä ja muutoksia myös tuon ajankohdan jälkeen, todennäköisesti vielä lauantaihin 19.9. asti. VR tiedottaa järjestelyistä terkemmin alkuviikon aikana.

Lakon ajalle etukäteen ostetut liput voi vaihtaa käytettäväksi toiseen ajankohtaan. Korvaavat matkat tulee kuitenkin tehdä 31.10. mennessä.

VR tiedottaa mahdollisimman pian alkuviikosta lisää lakon vaikutuksista. Tilannetta voi seurata vr.fi -verkkosivuilta ja VR:n some-kanavista Twitterissä  ja Facebookissa.  Tarvittaessa lisätietoja voi kysyä myös VR Puhelinpalvelusta numerosta 0600 41 900.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.