Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kotkan-Haminan seutu mukana Kevätmessuilla 3.-6.4.2014 Messukeskuksessa

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kotkan-Haminan seutu mukana Kevätmessuilla 3.-6.4.2014 Messukeskuksessa

Julkaistu: 01.04.2014 klo 11:42
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kotkan-Haminan seutu on mukana Kevätmessuilla, jotka järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 3.-6.4.2014. Mm. kodin rakentamiseen, sisustamiseen, remontoimiseen, pihatöihin sekä mökkeilyyn keskittyville messuille seutu osallistuu omalla osastollaan seitsemättä kertaa. Tällä kertaa osasto on Oma Mökki -puolella.

Kaakko135°-osastolla 7c38 esittäytyvät seudun kaikki viisi kuntaa: Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä. Osastolla on tarjolla tietoa seudun asuntotonteista ja matkailumahdollisuuksista.

Mukana on ”uunituore” Kaakko135°-seutulehti, jossa on juttua mm. ”Google-pomon” ihastumisesta Kotkaan, suomalais-espanjalaispariskunnan taloremontista Haminassa, Vaalimaan kauppakeskuksen etenemisestä, Turun lammastilasta Miehikkälässä ja pariskunta ”Teipistä” Pyhtäältä. Kevään aikana seutulehteä jaetaan vapaasti mukaan otettavaksi mm. seudun kirjastoihin, hotelleihin ja suurimpiin matkailukohteisiin, kuten Merikeskus Vellamoon. Hamina, Virolahti ja Miehikkälä lähettävät lehden kesäasukkailleen kesäkuussa.

Kevätmessujen osastolla on messujen jokaisena päivänä tavattavissa Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorin edustaja. Lisäksi Haminan edustaja on paikalla torstaina, perjantaina ja sunnuntaina, Pyhtään edustaja perjantaina ja Kotkan edustajat lauantaina sekä sunnuntaina. Messut ovat avoinna klo 10–18, sunnuntaina klo 10–17.

Koordinoinnista ja käytännön toimista vastaa Cursor Oy:n muuttajan palvelut.

Internetissä:

Kaakko135°-lehti:

Tai www.cursor.fi > Kotkan-Haminan seutu > Seudulle muuttaminen > Tutustu tuoreeseen seutulehteen!

Seutuasiantuntija Mervi Liimatainen (messuilla 5.-6.4.),

Cursor Oy,

mervi.liimatainen@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon