Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Klubilava tuo lisäohjelmaa Koiteliin

Klubilava tuo lisäohjelmaa Koiteliin

Julkaistu: 28.05.2014 klo 14:05
Julkaisija: Koiteli Elää ry

Koiteli Elää -festivaalialue laajenee, ja uuden lavan myötä tapahtuma julkaisee lisää esiintyjiä. Kiimingin Koitelin Sahasaareen tulee päälavan lisäksi Klubilava Tunnelmatuvan yhteyteen. Intiimeistä vedoista Klubilavalla vastaavat Voice of Finlandin viime kaudelta tutut Tiia Erämeri ja Julia Väyrynen sekä Dimi soolo, Lauri Tuohimaa ja Muistijälki. Koiteli Elää järjestetään 16. elokuuta osana Oulun juhlaviikkoja.

Salokoski perui, jatkoklubille TWIIK

Tapahtumajärjestäjästä riippumattomista syistä Emma Salokoski on valitettavasti perunut esiintymisensä tapahtumassa. Päälavan ohjelmistossa nähdään Samuli Putro Band, Kaija Kärkinen & Ile Kallio, Redrama, Kotipelto & Liimatainen Acoustic Duo, Sir Elwood Duo, Aki Louhela, Stache sekä Dimi.

Illan päätteeksi jatkoklubilla Sport It!:ssa Oulun keskustassa esiintyy soul-kokoonpano TWIIK. Festivaalilipun hintaan kuuluu kuljetus Koitelista sekä Kiiminkiin että jatkoklubille.

Neljättä kertaa järjestettävä festivaali on aiempina vuosina myynyt loppuun ennakkoon. Liput (29 € + toimituskulut) saatavilla Lippupalvelusta. Lisätietoja www.koitelielaa.fi.

Lisätietoja: yhdistyksen puheenjohtaja Sirpa Eskolalta, sirpa@koitelielaa.fi, puh. 040 868 1278