Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kids-friendly Business Award –tapahtuma ensi kertaa Suomessa

Kaakko135°

Kids-friendly Business Award –tapahtuma ensi kertaa Suomessa

Julkaistu: 11.02.2016 klo 09:15
Julkaisija: Kaakko135°

Venäjän suurin lapsiperheille suunnattu portaali www.kidsreview.ru  on perustanut Kotkaan yrityksen, Kids Friendly Media Oy:n, ja laajentanut toimintaansa kansainvälisesti www.FamilyWithKids.com. KidsReview on järjestänyt Venäjällä viisi vuotta peräkkäin Kids-friendly Business Award -nimisen tapahtuman, jossa palkitaan yrityksiä niiden panoksesta lapsiperheystävällisen liiketoiminnan kehittämisessä.

Kuudes Kids-friendly Business Award -tapahtuma järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Suomessa, ke 17.2. Pyhtään Sirius Sport Resortissa. Tänä vuonna tapahtumasta tulee kansainvälinen: palkittavat yritykset tulevat yli 20 Venäjän eri alueelta, Ukrainasta, Suomesta ja Virosta. Ohjelmaan kuuluu myös asiantuntijoiden esitykset koulutuksesta, investoinneista ja rakentamisesta.

Akkreditoituminen tapahtumaan:

Liitteenä englanninkielinen kutsu tilaisuuteen

Lisätietoja (englanniksi tai venäjäksi): Victoria Krasilshikova, Chief Editor, +358465426532, victoria@kidsreview.ru

Kuvia edellisestä Kids-friendly Business Award -tapahtumasta: