Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kestosuosikki Gran Canaria suorilla lennoilla Vaasasta

Finnmatkat

Kestosuosikki Gran Canaria suorilla lennoilla Vaasasta

Julkaistu: 19.10.2015 klo 11:14
Julkaisija: Finnmatkat

Suorat lennot eivät ole vain pääkaupunkiseudulla asuvien etuoikeus. Ihania hiekkarantoja, pittoreskeja vuoristokyliä, kauniita patikkapolkuja, vilkkaita lomakeskuksia – pienoismantereeksi kutsuttu Gran Canaria kutsuu Vaasalaisia monipuolisuudellaan.

Finnmatkat pyrkii palvelemaan kaikkia asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Siksi talveen ja alkukevääseen on lisätty suoria maakuntalentoja lämpimään Las Palmasiin.

-  Asiakkaamme arvostavat suoria lentoja omalta kotikentältä, koska se vähentää ylimääräisiä kuluja matkanteosta, nopeuttaa matkustusaikaa ja ennen kaikkea säästää hermoja. Perillä lomakohteessa onkin hieman enemmän aikaa rentoutua, kertoo viestintäpäällikkö Julia Melnik.

Gran Canarian jatkuvaa suosiota selittää sopiva lentomatka, pieni aikaero sekä saarten monipuolinen tarjonta – on aurinkoa, kauniita maisemia, erilaista ja rikasta luontoa, vilkas yöelämä sitä haluavalle sekä hyvät ostosmahdollisuudet.

Finnmatkoilla on tarjota tulevana talvena Gran Canarialla yli 100 hotellia ja 12 erilaista lomakohdetta.

Gran Canaria Vaasasta 12.10.2015–28.3.2016

Finnmatkat lentää talvikaudella Vaasan lisäksi neljältä maakuntakentältä:

Jyväskylä–Gran Canaria 22.1.–12.2.2016

Oulu–Gran Canaria 18.10.2015– 27.3.2016

Oulu–Teneriffa 17.10.2015–26.3.2016

Oulu–Phuket hiihtolomalähtö 1.3.2016 (16 pv)

Tampere-Gran Canaria 24.10.–5.2.2016 ja 20.2.–2.4.2016.

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.