Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kanarian Karibia kutsuu lomailemaan talvella 2015–2016

Finnmatkat

Kanarian Karibia kutsuu lomailemaan talvella 2015–2016

Julkaistu: 17.12.2014 klo 09:00
Julkaisija: Finnmatkat

Corralejo, Fuerteventura

Viiden tähden luksushotelleja, aktiivilomia perheille, mahtavia surffimahdollisuuksia, kultahiekkaisia rantoja silmänkantamattomiin… Fuerteventura on tätä ja paljon muuta.
Finnmatkat palaa saarelle talvella 2015–2016.

Kanarian vanhin saari Fuerteventura on ikääntynyt tyylikkäästi, ja sinne hakeutuvatkin nyt kaikki: auringonpalvojat, perheet, sporttilomailijat ja rauhallista lomaa lämmössä kaipaavat.

– Fuerteventuraa voi sanoa Kanarian Karibiaksi, sillä saarella on yli 50 kilometriä huikean hienoja hiekkarantoja. Fuerteventuran rannat ovat kiistatta Kanariansaarten upeimmat, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää.

Fuerteventuran parhaat biitsit sijaisevat Las Dunasissa, missä ranta on kullankeltaista hiekkadyyniä. Kilometrien mittainen Atlantin ranta sopii kaikenlaiseen lomaelämään, ja sen varrella on lukuisia kahviloita, kioskeja ja surffikouluja. Kun rantaviivaa jatkaa kauemmas, ranta näyttää luonnonvaraisen tilansa ja tarjoaa mahdollisuuden rauhalliseen, jopa yksityiseen, lomanviettoon.

– Meidän kannatti odottaa paluuta Fuerteventuralle, sillä nyt voimme ylpeänä sanoa olevamme ainoa suomalainen matkanjärjestäjä, jonka hotellit ovat keskellä kansallispuistoa. Luksushotelli Riu Palace Tres Islas ja All inclusive -hotelli Riu Oliva Beach sijaitsevat Corralejon kansallispuistossa. Maisemaa hallitsevat upeat dyynit, jotka ovat muodostuneet Saharan autiomaasta puhaltaneiden tuulten kuljettamasta hiekasta, Sillanpää maalailee.

Karibian tunnelmaa Fuerteventuralla luovat myös kirkkaat, turkoosinvihreät rantavedet, jotka syleilevät saaren matalia rantoja. Upeista uimapaikoista ja ihanasta lomaelämästä pääsee nauttimaan Finnmatkojen 11 hotellissa ympäri saarta. Valikoimassa on kaikkea edullisista Perhelöytö-hotelleista viiden tähden luksusresorteihin.

Finnmatkojen Fuerteventura
– Finnmatkojen suorat lennot Helsingistä Fuerteventuralle joka maanantai 12.10.2015–21.3.2016.
– 11 hotellia Corralejossa, Caletassa, Jandiassa ja Esquinzossa
– Ensimmäiset matkat tulevat myyntiin 18.12.2014

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 270 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Travel PLC:tä, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.