Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kalle Jokinen on Rantapallon uusi pikavuororeportteri

Rantapallo

Kalle Jokinen on Rantapallon uusi pikavuororeportteri

Julkaistu: 20.09.2011 klo 14:58
Julkaisija: Rantapallo

Bussiseikkailu ympäri koko maailman

Suomalaisten uusin bussiseikkailu Pikavuoro maailman ympäri starttaa matkalleen Thaimaan Pattayalta 10. marraskuuta. Mukaan bussiin hyppää myös helsinkiläinen Kalle Jokinen, joka on valittu Rantapallon pikavuororeportteriksi raportoimaan kotijoukoille Pikavuoron huimapäisestä matkasta.

Linja-autolla Thaimaasta Australiaan

Pikavuoron matka maailman ympäri alkoi tammikuussa Pikavuoro Bangkokiin -matkana, joka vei bussilastillisen suomalaisia Venäjän, Kazakstanin, Kiina ja Laosin kautta Thaimaahan.

Seuraavana jo tutuksi käynyt Ajokki Royal jatkaa matkaansa Thaimaasta Malesian, Singaporen ja Indonesian kautta Australian Melbourneen. Myöhemmin bussi jatkaa Amerikkojen ja Afrikan halki takaisin Eurooppaan ja palaa Suomeen vuoden 2014 aikana.

Siviilielämässään viestintää Heisingin yliopistossa opiskeleva ja viime kesän Rantapallon kesätoimittajana viettänyt Jokinen jättää opinnot hetkeksi odottamaan ja kulkee Pikavuoron mukana talven ja kevään 2012 etapit Thaimaasta Australiaan välittäen reissun tunnelmia tekstien, kuvien ja videoiden muodossa Rantapallon Pikavuoro maailman ympäri -blogin kautta kotimaahan.

Lisätietoa:

Pikavuoro maailman ympäri

Riikka Krenn, päätoimittaja
riikka.krenn@rantapallo.fi
020 1985 621

Kalle Jokinen
kalle.jokinen@rantapallo.fi
040 524 9284

Suomen suosituin matkailusivusto Rantapallo.fi tarjoaa kaikki matkailijan verkkopalvelut yhdessä osoitteessa: kohdeoppaat, matkavinkit, alan uutiset, keskustelut, matkablogit sekä monipuoliset matkahaut. http://www.rantapallo.fi