Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kaakko135° matkailuneuvonta muuttaa asiakaspalvelupiste Ruoriin

Kaakko135°

Kaakko135° matkailuneuvonta muuttaa asiakaspalvelupiste Ruoriin

Julkaistu: 19.09.2014 klo 11:28
Julkaisija: Kaakko135°

Kotkan kaupungintalon kivijalassa toiminut Kaakko135° matkailuneuvonta on suljettuna 23.-24.9.2014 muuton vuoksi. Matkailuneuvonta palvelee asiakkaita torstaista 25.9.2014 alkaen uusin aukioloajoin klo 9-16 Asiakaspalvelupiste Ruorissa, entisen rahatoimiston tiloissa, osoitteessa Kirkkokatu 6. Asiakaspalvelupisteessä toimii tällä hetkellä myös kaupungin kassapalvelut, nuorisotoimen tilavaraukset ja avustushakemusten käsittely, neuvonta kaupungin palveluista sekä pysäköinninvalvonnan asiakaspalvelu.

Matkailuneuvonta palvelee niin matkailijoita kuin paikallisia jakamalla tietoa ja materiaalia sekä Kaakko135° matkailualueen, Pyhtään, Kotkan, Haminan, Virolahden ja Miehikkälän että muun Suomen matkailutarjonnasta. Matkailuneuvonnan muut yhteystiedot säilyvät ennallaan.

matkailupäällikkö Sanna Nikki, p.040 190 2585, sanna.nikki@kaakko135.fi

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Seudullinen matkailun yhteismarkkinointi sai oman yksikkönsä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:ssä 1.1.2014 alkaen. Organisaatio yhdistää Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän matkailumarkkinoinnin. Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi