Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Kaakko135° matkailuneuvonnan toiminnassa muutoksia

Kaakko135°

Kaakko135° matkailuneuvonnan toiminnassa muutoksia

Julkaistu: 28.12.2015 klo 10:00
Julkaisija: Kaakko135°

Kotkan Kirkkokadulla sijainnut matkailuinfo sulkee ovensa talvikaudeksi kaupungin talouden tasapainottamisohjelman päätöksen mukaisesti. Infopisteen kävijämäärät ovat talvikaudella olleet selkeästi kesän sesonkiaikaa matalammat. Matkailuneuvonta jatkuu kuitenkin ympärivuotisena tuttuun, aktiiviseen tapaan sähköisesti verkossa, somessa ja chatissa sekä puhelimitse. Kotkan kaupungin asiakaspalvelupiste Ruorin muut toimijat jatkavat toimintaansa Kirkkokadulla normaalisti.

Haminassa ympärivuotinen matkailuneuvonta toimii nykyään SpaHotel Haminan yhteydessä palvellen maanantaista lauantaihin klo 8-20.

Kotkan matkailuinfo tullaan avaamaan Kotkansaarella jälleen kesäkaudeksi. Samoin Haminassa avataan kesän matkailuneuvontapiste torin laidalle Linnoituksen Lipputorniin.

Kaakko135° matkailupäällikkö Sanna Nikki
www.kaakko135.fi

Kaakko135° sijaitsee itäisen Suomenlahden rannikolla,  Kymijoen ja itärajan välisellä alueella. Helsingin seudulta Kaakkoon ehtii autolla reilussa tunnissa. Alue käsittää viisi kuntaa:  Kotkan, Haminan, Pyhtään, Virolahden ja Miehikkälän.

Kaakko135° matkailu toimii alueensa matkailuun erikoistuneena yksikkönä, joka tuottaa matkailun viestintä- ja informaatiopalveluita tiiviissä yhteistyössä seudun kuntien, yritysten ja seudullisten, kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien kanssa.

www.kaakko135.fi