Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Hotelli Iso-Syöte tarjoaa Pohjoisen parasta majoitusta

Pohjolan Mylly

Hotelli Iso-Syöte tarjoaa Pohjoisen parasta majoitusta

Julkaistu: 09.02.2015 klo 10:30
Julkaisija: Pohjolan Mylly

Hotelli Iso-Syöte on valittu toistamiseen Pohjois-Suomen parhaaksi hotelliksi ja koko Suomen mittakaavassa viidenneksi parhaaksi, ainoana hotellina Helsingin ulkopuolella koko kärkiviisikossa.

Matkailuyhteisö Tripadvisor valitsee vuosittain  parhaat hotellit kussakin maassa.  Voittajien valinta tapahtuu matkailijoiden arvioiden perusteella ja on näin aitoon asiakaskokemukseen perustuva. Hotelli Iso-Syöte tuli nyt valituksi ensimmäistä kertaa viiden parhaan joukkoon.

-       Olemme todella iloisia koko Syötteen alueen puolesta tästä saadusta tunnustuksesta.  Meille tullaan hakemaan puhdasta luontoa ja rauhaa, mutta lisäksi tarvitaan hyviä palveluita. Tällainen tunnustus on kaikille meidän tekijöillekin loistava kiitos hyvin tehdystä työstä ja tämän päälle on hyvä rakentaa uusia suunnitelmia, kertoo Hotelli Iso-Syötteen toimitusjohtaja Juha Kuukasjärvi.

Syötteen vuotuinen kävijämäärä liikkuu hieman reilussa 400 000 asiakkaassa. Suunnitelmissa on, että kävijämäärää voitaisiin tasaisesti kasvattaa jopa kaksinkertaiseksi.  Tämä edellyttää myös majoituskapasiteetin lisäämistä ja palveluiden monipuolistumista. Uusista palveluista esimerkkinä on hotelliin joulukuussa 2014 avattu Arctic Spa, joka erilaisten altaiden lisäksi tarjoaa  hyvinvointipalveluita.

Palkittujen hotellien kärkiviisikko muodostuu Hotelli Iso-Syötteen lisäksi Helsingissä sijaitsevista Hotelli Fabianista, Hotelli Havenista, Scandic Paasista ja Radisson Blu Plazasta.

Juha Kuukasjärvi, Hotelli Iso-Syöte, p. 040 512 3747.

Hotelli  Iso-Syöte on vuonna 1984 avattu perinteinen tunturihotelli Iso-Syötteen laella, joka palvelee niin kotimaista kuin ulkomaistakin asiakaskuntaa majoituksen, kylpylän ja ravintolan muodossa. Hotellia on vuodesta 2004 saakka johtanut Juha Kuukasjärvi. Hotelli Iso-Syöte on vuosina 2013 ja 2014 valittu World Ski Awardsissa Suomen parhaaksi Ski Boutique-hotelliksi, lisäksi Daily Mail on valinnut hotellin maailman neljänneksi romanttisimmaksi.