Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Hittiartisti käynnistää Meri Oulun kesän

Hittiartisti käynnistää Meri Oulun kesän

Julkaistu: 27.01.2015 klo 10:54
Julkaisija: Meri Oulun kesäteatteri

Suosikkilaulaja Jari Sillanpää avaa kesäteatteri Meri Oulun kesän. Vain Elämää – ohjelmastakin tuttu laulaja konsertoi 2600-paikkaisessa Meri Oulussa 24. kesäkuuta kello 19. Sillanpään lisäksi konsertissa nähdään suomalainen popyhtye Petri & Pettersson Bross. Konsertin liput ovat nyt myynnissä. Lippujen hinnat ovat 32,50 / 26,50 euroa. Sillanpää on esiintynyt Meri Oulussa yli kymmenenä viime vuonna. Aiemmat konsertit ovat saavuttaneet suuren suosion.

Sillanpään lisäksi Meri Oulun kesäteatterissa esiintyy lukuisia muita eturivin artisteja. Kesän aikana Meri Oulussa konsertoivat muun muassa laulajat Juha Tapio, Jaakko Ryhänen ja Jyrki Anttila. Lapsia viihdyttää Hevisaurus ja komedian ystäviä esimerkiksi Stand Up -koomikko Ismo Leikola sekä elokuvanäyttelijä Martti Suosalo. Meri Oulussa järjestetään myös perinteiset Stand Up–festivaalit sekä musiikkishow Club 27.

Kesäteatterin ohjelmiston kruunaa näyttelijä Petteri Summasen musiikkikomedia Tangot Solmussa, jonka pääosissa nähdään huippunäyttelijät Riku Nieminen, Miitta Sorvali, Mika Nuojua, Santtu Karvonen, Pihla Penttinen ja muusikko Aki Louhela. Tangot Solmussa saa ensi-iltansa Oulussa 10. heinäkuuta kello 18.30.

Tangot Solmussa on hulvaton musiikkikomedia maineen ja mammonan tavoittelusta musiikkimaailmassa. Komedia on yhdistelmä meneviä hittejä ja hulvattomia hahmoja, jossa tarina ei säästele sanoja yleisön naurattamiseksi. Esitys kertoo Miljoonatango – laulukilpailusta, jonka voittajasta tehdään musiikkimaailman kirkkain tähti. Kenessä on ainesta showmaailman huipulle? Saako juonittelu ja lemmensotkut nuottikirjat täysin sekaisin?

Haastattelut ja lisätiedot

Meri Oulun kesäteatteri