Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Grilliherkkuja ja Street Foodia - Huviretken ruokalista uudistuu

Restel Ravintolat

Grilliherkkuja ja Street Foodia - Huviretken ruokalista uudistuu

Julkaistu: 07.10.2015 klo 07:45
Julkaisija: Restel Ravintolat

Huviretki-ravintoloiden ruokalista uudistuu lokakuussa 2015. Uudella listalla pääosassa ovat laadukkaat ja taidolla kypsennetyt grilliherkut sekä mutkattoman maukkaat Street Food -annokset. Lisäksi pasta tekee paluun ruokalistalle ja kasvisvaihtoehtojen määrää kasvaa.

Huviretki-ravintoloiden listauudistuksen tavoitteena on vastata asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin entistäkin paremmin. Uudelta listalta löytyykin sekä tuttuja suosikkiannoksia että uusia tuulia edustavia ruokaelämyksiä. Kaikkien annosten pohjana toimivat luonnollisesti tuoreet ja huolellisesti valitut raaka-aineet.

Uuden ruokalistan kantava teema on grillaus. ”Haluamme tarjota asiakkaillemme parhaat pihvit ja burgerit, unohtamatta tietenkään kasvisruokailijoita”, ruokatuotekehityspäällikkö Susanne Reiju  kertoo. Listan kestosuosikit, kuten pippuripihvi ja pizza säilyvät ennallaan. Niitä täydentää kokonaan uusi Street Food -osio, johon kuuluu mm. pekoni-bbq-burger ja chorizohodari. Asiakkaiden toiveesta pasta tekee paluun ruokalistalle mm. kylmäsavulohipastan muodossa. Lisäksi kasvisruokaa on tarjolla entistä enemmän ja listaan on otettu mukaan myös vegaanivaihtoehto.

Huviretki-ketjuun kuuluu 15 Cumulus-hotellien yhteydessä sijaitsevaa ravintolaa eri puolilla Suomea. Uudistuneen ruokalistan annokset ovat tarjolla kaikissa ravintoloissa 7.10. alkaen.

Huviretki-ravintolat ovat perinteisiä ja viihtyisiä koko perheen ravintoloita, joissa asiakkaista pidetään hyvää huolta luontevalla ja huomaavaisella palvelulla. Ketjuun kuuluu 15 Cumulus-hotellien yhteydessä sijaitsevaa ravintolaa eri puolilla Suomea. Huviretki-ravintolat ovat osa Restel Oy:tä.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 48 hotellia.  Liikevaihto vuonna 2014 oli 386,2 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. Burger King®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.