Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Grill it! –ravintolan terassi on keidas keskellä kaupunkia

Radisson Blu

Grill it! –ravintolan terassi on keidas keskellä kaupunkia

Julkaistu: 14.06.2012 klo 14:11
Julkaisija: Radisson Blu

Kaupunkilaisten ykkösolohuone löytyy Kampista Radisson Blu Royal Hotellin isolta etupihalta. Uudistettu Grill it! Terrace on laajentunut satapaikkaiseksi nautiskelukeitaaksi sohvaryhmineen ja riippukeinuineen.

Viihtyisälle terassille on helppo piipahtaa työpäivän jälkeen tai pyyhältää oleskelemaan biitsipäivän päätteeksi. Vilvoittavien juomien lisäksi terassilla on oma kattava menu alku-, pää- ja jälkiruokineen. Aika ei tule varmasti pitkäksi, sillä terassilta löytyy myös aktiviteettialue golfviheriöineen ja puttausreikineen! Golg GREEN toteutettu yhteistyössä interGREENSin kanssa.

Grill it!:ssä pidetään yllä laadukkaiden raaka-aineiden ja itse tehdyn kulttuuria. Talon suklaakakku leivotaan perinteisellä reseptillä ja pippurikastikkeen resepti on tarkoin varjeltu salaisuus. Jäämeren katkaravut ovat käsin kuorittuja ja kaupungin parhaat pihvit ovat takuulla mureita. Kokonaisuuden täydentävät harmoniset ja kiinnostavat viinit sekä ensiluokkaiset drinkit.

Grill it! Terrace kutsuu kaupunkilaisia ja turisteja nauttimaan kesästä! Terassi on avoinna joka päivä klo 16.00-22.00.

Kristin Aidla

Restaurant Manager

Radisson Blu Royal Hotel

Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki

p.050 465 3345

kristin.aidla@radissonblu.com

www.grillit.fi

S-ryhmään kuuluvat kaksi Grill it! -ravintolaa sijaitsevat Oulussa ja Helsingissä. Grill it! -ravintolat tarjoavat tasokkaita grilliruokia parhaista raaka-aineista valmistettuna. Ruokamaailman maut ja virtaukset näkyvät inspiroivalla ruokalistalla, jota on piristetty mausteilla ympäri maailman.  Grill it! –ravintoloiden skandinaavinen lämminhenkinen miljöö sekä uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan.