Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Eckerö Linen m/s Finlandialla matkusti miljoonas matkustaja

Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Linen m/s Finlandialla matkusti miljoonas matkustaja

Julkaistu: 18.11.2013 klo 14:19
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

Länsisatamasta asteli tänään m/s Finlandialle miljoonas matkustaja, vantaalainen Henna Nevalainen. Kai Rosenbergin kanssa päiväristeilyllä matkustanutta Hennaa odotti laivan järjestämän vastaanoton jälkeen aamiainen kahdelle hengelle EckeröBuffetissa sekä Eckerö Linen viirillä ja kuohuviinillä varustettu pöytä Nosturi-ravintolassa. Paluumatkalla pariskunta pääsi maistelemaan EckeröBuffetin illallisherkkuja.

Henna sai palkinnoksi neljän hengen Tallinnan-matkan A-luokan hytillä aterioineen Eckerö Buffetissa mennen tullen. Huomionosoituksesta iloisesti yllättynyt Henna matkusti m/s Finlandialla ensimmäistä kertaa.

Eckerö Linen Finlandia-alus aloitti liikennöinnin Helsingin ja Tallinnan välillä 31.12.2012. Matkustajamäärä on kasvanut noin 30 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

Tuplasti päivävuoroja ensi vuodelle

Uusien, ensi vuonna voimaan tulevien aikataulujen ansiosta Eckerö Line tarjoaa asiakkailleen entistä enemmän matkavaihtoehtoja. Lähtö- ja paluuaikoihin tulee enemmän valinnanvaraa, kun päivävuorojen määrä tuplaantuu. Laiva tulee lähtemään Helsingistä Tallinnaan joka päivä klo 8.30 ja 15.30. Päivä Tallinnassa -risteilyjen ja hotellimatkojen lisäksi tarjontaan tulevat uudet Päivä laivalla ja Ilta laivalla -risteilyvaihtoehdot.

– Asiakkaamme voivat viettää vaikkapa kokouspäivän tai -illan laivalla hyvästä ruoasta ja viihteestä nauttien ilman käyntiä Tallinnassa, Eckerö Linen toimitusjohtaja Irja Hanelius kertoo.

Kuvassa vasemmalta laivan kapteeni Pierre Eriksson, m/s Finlandian miljoonas matkustaja Henna Nevalainen ja Kai Rosenberg, laivan intendentti Minna Johansson ja risteilyisäntä Timo Nygård.

Irja Hanelius, toimitusjohtaja
irja.hanelius(at)eckeroline.fi

tai

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja