Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Eckerö Line on nimittänyt Taru Kerosen toimitusjohtajaksi

Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Line on nimittänyt Taru Kerosen toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 11.02.2014 klo 14:24
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Linen toimitusjohtajaksi on nimitetty KTM, EMBA Taru Keronen.

Taru Kerosella on monipuolinen kokemus matkailualan johtotehtävistä. Hän on työskennellyt S-ryhmän hotelli- ja ravintolatoimialalla mm. hotellinjohtajana sekä myynti- ja markkinointijohtajana sekä Eckerö Linen toimitusjohtajana (2004-2007) ja Liikematkatoimisto Arean toimitusjohtajana (2007-2013).

”Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme toivottaa Taru Kerosen tervetulleeksi yhtiömme," - sanoo Björn Blomqvist, Eckerön konsernijohtaja.

“Viimeisen 10 vuoden johdonmukaisella kehitystyöllä Eckerö Line on vakiinnuttanut paikansa Tallinnan-liikenteen suomalaisena vaihtoehtona. Viime vuonna liikenteeseen tullut uusi m/s Finlandia -alus kahdella edestakaisella päivittäisellä vuorolla mahdollistaa kokonaan uuden tuotetarjonnan. Eckerö-konsernin suomalainen omistuspohja ja arvomaailma ovat erinomainen lähtökohta palveluiden kehittämiseen näillä vesillä.

"On ilo palata yritykseen, joka on aidosti asiakaslähtöinen ja palveluhenkinen. Haluamme olla siinä suomalaisen matkailun ja liikenteen edelläkävijä.” – sanoo Taru Keronen

Taru Keronen aloittaa uudessa tehtävässään maaliskuun alussa.

Mahdollisiin kysymyksiin vastaa konsernijohtaja Björn Blomqvist, puh. 018-28 030 tai

Taru Keronen, puh. 050-66209.

Eckerö Line Ab Oy

Björn Blomqvist

Konsernijohtaja

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2013 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1.127.00 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi