Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Eckerö Line jälleen mukana Matka 2014 -messuilla – Tervetuloa messuosastollemme 6e101

Eckerö Line Ab Oy

Julkaistu: 13.01.2014 klo 09:01
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

Helsingin ja Tallinnan reitillä liikennöivä suomalainen m/s Finlandia saavutti yli miljoonan matkustajan rajan ensimmäisenä toimintavuotenaan. Tänä vuonna tarjolla on tuplasti enemmän päivävuoroja sekä uudet miniristeilyt päivällä ja illalla.

Olet tervetullut Matka 2014 -messuille tapaamaan meitä ja kohottamaan kanssamme maljan suomalaisen matkailun kunniaksi

torstaina 16.1.2014 klo 14.30–15.30

Helsingin messukeskuksen osastolla 6e101.

Paikan päällä tapaat Eckerö Linen konserninjohtaja Björn Blomqvistin, toimitusjohtaja Irja Haneliuksen, myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everin sekä myyntipäällikkö Johanna Uimosen. Kuulet yhtiön tuoreimpia kuulumisia ja pääset maistamaan suolaisia herkkuja EckeröBuffetin tarjonnasta.

Lisäksi konserninjohtaja Björn Blomqvist on mukana The Northen Dimension -paneelikeskustelussa messujen päälavalla klo 12.30–14 keskustelemassa matkailualan tulevaisuudennäkymistä. Tervetuloa!

Ilahtuisimme, jos ilmoittaisit etukäteen sopiiko vierailu messuosastollamme ohjelmaasi. Ilmoittautumiset osoitteeseen saara.lehtonen@zeeland.fi tai 010 231 9000.

Tapaamisiin messuilla!

Irja Hanelius

Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2013 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1.127.00 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi