Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Charter is the new black – ja muut matkailutrendit 2015

Finnmatkat

Charter is the new black – ja muut matkailutrendit 2015

Julkaistu: 14.01.2015 klo 14:45
Julkaisija: Finnmatkat

Swim-up-pool

Tänä vuonna valmismatkailija hemmottelee itseään luksuslomalla, kääntää lomalla puhelimen pois päältä ja keskittyy omaan hyvinvointiinsa. Tuleva isä vie vauvaa odottavan vaimonsa kahdenkeskiselle lomalle, ja seikkailunhaluiset yöpyvät jurtassa Mongolian aavikolla. Tätä on valmismatka vuonna 2015!

Charter is the new black! Valmismatkat ovat kivunneet takaisin matkailutrendien aallonharjalle. Finnmatkat kokosi 10 syytä siihen, miksi paketoitu loma on parasta ikinä.

1. Hotelli ajaa kohteen ohi. Lomavalintaa ohjaa hotelli: tärkeämpää on päästä mieluisaan hotelliin kuin tiettyyn kohteeseen.

2. Luksuslomat. Viiden tähden hotelleja, luksushoitoja spassa, tyynymenu, ehkäpä jopa henkilökohtainen hovimestari. Moni säästää luksuslomaa varten: hyvää kannattaa odottaa.

3. Go West. Suuntana vetää nyt länsi, selvästi itää enemmän. Meksiko, Jamaika, Kuuba…

4. Minun hyvinvointini. Lomalla urheilu, laadukas ruoka, täydellinen rentoutuminen, mindfulness… Kaikki, mitä hyvinvointiisi tarvitset!

5. Paikallista elämää. Nuku mongolialaisessa jurtassa tai kokkaa kiinalaista paikallisten opissa. Mukaan arkiseen elämänmenoon pääset erityisesti Tema-matkoilla.

6. Safe is sexy. Levottomuudet ympäri maailmaa tekevät valmismatkailusta taas kiinnostavaa: Lomaile sinä, matkanjärjestäjä hoitaa kaiken puolestasi. Turvallisuus on valmismatkan ehdoton myyntivaltti.

7. Retrocation. Kitsch is hip! Vintage tulee matkailuun! Kanariansaaret, Bulgaria, Ibiza… Tarvitseeko sanoa muuta? Menneiden vuosikymmenten kohteet ovat täällä.

8. Babymoon. Prinssi William ja Kate sen aloittivat, nyt kaikki suuntaavat babymoonille. Pariskunnan yhteinen kutuloma, kun tuleva äiti on jo pitkällä raskaana. Yhteisiä hemmotteluhoitoja spassa, hyvää ruokaa ja lämmin sää. Ikimuistoinen loma ennen kuin kahdesta tulee kolme.

9. Offline luxury. Käännä mobiililaitteet pois päältä ja keskity lomasta nauttimiseen!

10. Ihan ulkona. Swim-up-altaat, isot parvekkeet, illallinen terassilla… Ulkoelämä on ihanaa!

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Sillanpää, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Travel PLC:tä, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.