Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Catarina Fagerholm Restelin hallitukseen

Catarina Fagerholm Restelin hallitukseen

Julkaistu: 25.02.2015 klo 15:01
Julkaisija: Restel Oy

Tradeka-Yhtiöt Oy on päättänyt vahvistaa Restelin hallitusta nimittämällä hallituksen uudeksi jäseneksi KTM Catarina Fagerholmin. Catarina Fagerholm on Instru optiikka Oy:n toimitusjohtaja.

Samalla Restelin hallituksesta jäävät pois pitkäaikainen Restelin hallituksen jäsen Leif Ekström sekä Leena Syrjälä.  Muuten hallituskokoonpano säilyy ennallaan.

Perttu Puro, Restelin hallituksen puheenjohtaja, puh. 09 733 5001

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liiketoimintaa Restel harjoittaa 47 hotellilla, joissa on yhteensä yli 8 000 huonetta, ja noin 240 ravintolalla. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Hotellitoimintaa Restel harjoittaa kansainvälisten Crowne Plaza Helsinki -, Indigo Helsinki-Bulevard -hotellien ja Holiday Inn -ketjun lisäksi myös kotimaisten Cumulus- ja Rantasipi-ketjujen, Hotelli Seurahuone Helsingin sekä Hotel Atlas Kuopion myötä. Restelin laaja ravintolatarjonta kattaa Tapahtumaravintoloiden lisäksi Martina-, Rax Buffet-, Grillsson-, Huviretki-, HelmiSimpukka-, Hemingway’s-, Wanha Mestari-ravintolat sekä Burger King® -ravintolat.