Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Bloggaajakutsu Matka 2013 -messuille

Julkaistu: 07.01.2013 klo 17:56
Julkaisija: Rantapallo

Tervetuloa Rantapallo Blogger's Loungeen Matka 2013 -messuilla

Matka 2013 -messujen verkkokumppani Rantapallo toivottaa sinut tervetulleeksi nauttimaan messutunnelmasta ja matkahaaveista Helsingin Messukeskuksessa 17.-20.1.2013. Tarjoamme bloggaajille ilmaiset messuliput ja kiinnostavaa ohjelmaa Rantapallo Blogger's Loungessa osastolla 7p1.

Matkamessujen tämänvuotinen teema on Matkalla on kasvot – Social Journey. Teema pitää sisällään ajatuksen matkailun luomasta sosiaalisuudesta ja kohtaamisista sekä verkossa että verkon ulkopuolella.

Hallissa 7 sijaitsevalla Social Journey -alueella ja Rantapallon Blogger's Loungessa tapahtuu koko messujen ajan. Lavalla kuullaan esimerkiksi tuttujen bloggaajien (Mungolife, Xenia's Day, Hellapoliisi, Viini-TV, Pikavuoro maailman ympäri) matkakokemuksia sekä asiantuntijavinkkejä sosiaalisen median tehokäyttöön matkasuunnittelussa.

Loungekutsun ja messuliput saat ilmoittautumalla 14.1.2013 klo 12 mennessä tämän linkin kautta: http://www.rantapallo.fi/matkamessut/kutsu-bloggaajille/.

Toimi nopeasti, sillä bloggaajalippuja on rajattu kiintiö. Tervetuloa!

Riikka Krenn, päätoimittaja
riikka.krenn@rantapallo.fi

Matka 2013 -messujen erikoissivusto

Rantapallon blogitärpit Matka 2013 -messuille