Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Bike & Boat World ui vastavirtaan Uivassa.

Oy Otto Brandt Ab

Bike & Boat World ui vastavirtaan Uivassa.

Julkaistu: 18.08.2015 klo 11:14
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Kulunut vuosi on Trafin tilastojen mukaan jatkanut kotimaisten venekauppiaiden pitkää kuivaa kautta. Perämoottorillisten veneiden ensirekisteröintitilasto kertoo 13,4 % myynnin laskusta koko maassa viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna.

Bike & Boat World on kuitenkin vastoin yleistä trendiä onnistunut kasvattamaan myyntiään. Ketjun venetuoteryhmäkauppa on noussut kappalemääräisesti peräti 18 %  viime vuoden vastaaviin lukemiin verrattuna. Kauppaa on tehty niin suurista kuin pienistäkin veneistä. Eri merkeistä erityisesti Nord Star ja XO ovat nostaneet voimakkaasti myyntiään.

Uutuudet kiinnostavat ostavaa yleisöä.

Kauden kovimmat uutuudet, kuten Nord Star 32 Patrol, XO 250 Open ja Silver Shark BR ovat käyneet erityisen hyvin kaupaksi ja Bike & Boat World marssittaakin vuoden viimeiseen suureen myyntitapahtumaan, Uiva 2015 –näyttelyyn Helsingin Lauttasaareen yleisön katsottavaksi ja kokeiltavaksi kymmenen tämän kauden uutuusvenettä.

”Uutuudet kiinnostavat nyt ostavaa yleisöä ja olemme pyrkineet poistamaan tehokkaasti kaikki esteet uuden veneen hankkimisen tieltä. Me rakastamme vaihtokoneita ja pystymme ottamaan vanhan veneen lisäksi myös moottoripyöriä, -kelkkoja ja mönkijöitä vaihdossa uusiin veneisiin. Mieltymyksemme vaihtokoneisiin, laaja portfoliomme ja tarjolla olevat hyvät rahoitusvaihtoehdot ovat vauhdittaneet selvästi kauden kauppaa.” toteaa Bike & Boat Worldin toimitusjohtaja Mika Kouki.

Viime vuonna Uiva 2014 -näyttelyssä vieraili yli 11 000 kävijää ja yhä useampi tulee tapahtumaan ostomielessä, ei pelkästään ihailemaan kauniita veneitä.

Materiaalit:

Lisätietoja antaa:

Antti Rapo
Markkinointipäällikkö, Bike & Boat World
antti.rapo@bikeworld.fi

Otto Brandt -konserniin kuuluvat Bike & Boat World -vähittäismyymälät ovat laatumerkeistään (Honda, Polaris, KTM, Vespa, Victory, Delta, Nimbus, Paragon, Storebro, AMT, Silver, Faster, Sea Star, Terhi) tunnettu Suomen johtava moottoripyörien, mopojen, mönkijöiden ja veneiden vähittäiskauppa. Bike World palvelee Vantaan Tuupakassa, Turussa, Tampereella ja Helsingin Lauttasaaressa. http://www.bikeworld.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki