Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Antti Tuiskun uusi musiikkivideo nyt ennakkokatselussa Finnmatkojen sivuilla

Finnmatkat

Antti Tuiskun uusi musiikkivideo nyt ennakkokatselussa Finnmatkojen sivuilla

Julkaistu: 17.04.2015 klo 12:01
Julkaisija: Finnmatkat

Poptähti Antti Tuisku kuvasi uuden musiikkivideonsa Finnmatkojen lomamaisemissa Thaimaassa. Supersuositun popparin Blaablaa-musavideo on nyt ennakkokatselussa Finnmatkojen sivulla ennen videon virallista julkaisua.

Kun laitetaan yhteen Suomen suosituin poptähti ja Suomen suurin matkanjärjestäjä, ei lopputulos voi olla muuta kuin huikea. Poppari Antti Tuisku on kuvannut uuden Blaablaa-musiikkivideonsa Finnmatkojen kohteissa Thaimaan Bangkokissa ja Phuketissa.

– Thaimaa on ihan paras paikka just siksi, että siellä on todella kaunista ja helppo ottaa iisisisti. Thaimaassa on ihania ihmisiä ja maailman paras ruoka. Näiden lisäksi Thaimaassa on tietysti upeita, koskemattomia rantoja, Antti Tuisku hehkuttaa.

Video on nyt katseltavissa Finnmatkojen sivuilla (http://www.finnmatkat.fi/tietoa-finnmatkoista/tuisku/) ennen sen virallista julkaisua. Blaablaa (En kuule sanaakaan) on Tuiskun uuden albumin toinen sinkkulohkaisu.

– On hienoa, että Antti halusi tehdä videon yhteistyössä juuri meidän kanssamme. Kuvausmatkatunnelmia löytyy Instagramista ja Twitteristä hashtagilla #TuiskuThaimaassa, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Jenita Cresswell.

Antti Tuiskun uuden pitkäsoiton ensimmäinen single Peto on irti on jo ehtinyt muodostua ilmiöksi, sillä kappale oli pitkään iTunesin soitetuimpien kappaleiden kärjessä. Se nousi TOP 5:een myös Spotifyn striimatuimpien kappaleiden listalla. Biisin musiikkivideota on katsottu reilut miljoona kertaa. Tuiskun kymmenes albumi En kommentoi  julkaistaan 22. toukokuuta.

Katso videoilta, mitä mieltä Antti on Thaimaasta:

Näissä hotelleissa Antti asui kuvausmatkalla:

Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach:

Century Park:

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Jenita Cresswell, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.