Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Antti Hurskainen Lumipallo Oy:n toimitusjohtajaksi

Rantapallo

Antti Hurskainen Lumipallo Oy:n toimitusjohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 28.10.2013 klo 11:00
Julkaisija: Rantapallo

Talvimatkailusivusto Lumipallo.fi:tä julkaisevan Lumipallo Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Antti Hurskainen (38) Helsingistä.

Hurskainen siirtyy Lumipalloon FIM Pankin verkkopäätoimittajan tehtävistä. Aiemmin hän on työskennellyt verkkopalvelujen sisältö- ja kehitystehtävien parissa, muun muassa Kauppalehden projektipäällikkönä. Hurskaisen taustaan kuuluu myös tutkinto Turun kauppakorkeakoulusta.

- On hienoa päästä mukaan talviharrastamisen näköalapaikalle tekemään suomalaisille laskettelijoille ja lumilautailijoille hyödyllisiä sisältöjä ja palveluita. Työssäni keskityn Lumipallon kehittämiseen eteenpäin siten, että käyttäjien lisäksi myös alan toimijat kuten hiihtokeskukset, majoitusvaraamot, matkatoimistot sekä väline- ja vaatepuolen edustajat hyötyvät parhaalla mahdollisella tavalla tästä aktiivisesta harrastajaryhmästä. Ensimmäisiä mielenkiintoisia ja konkreettisia uudistuksia julkistamme talven aikana, kertoo Hurskainen.

Vuonna 2012 perustettu Lumipallo.fi on Suomen kattavin hiihtomatkailun ja lumiharrastamisen verkkopalvelu. Palvelu esittelee laskettelukeskukset lumi- ja säätietoineen niin Suomessa kuin maailmalla ja tarjoaa monipuolisesti palvelevaa materiaalia, kuten matkahaut, artikkelit ja erikoistarjoukset.

- Matkailualalla laskettelijat ja lumilautailijat ovat täysin oma kohderyhmänsä. Lumipallo on perustettu palvelemaan heidän tarpeitaan ja auttamaan alan toimijoita tavoittamaan harrastajat keskitetysti. Lumipallo on Rantapallon sisarsivusto ja uuden rekrytoinnin myötä pystymme panostamaan tähän intohimoiseen kohderyhmään entistä paremmin, kertoo Rantapallon perustaja ja toimitusjohtaja Jani Uljas.

Lumipallo Oy
Antti Hurskainen, toimitusjohtaja
antti@lumipallo.fi

Rantapallo Oy